-KJ- schreef: ↑23.10.2020 - 19:33Nee zeker niet. Gewoon op "auto" drukken en vervolgens op "AC". Dan werkt de aircocompressor niet en de rest wordt volautomatisch geregeld.
Precies KJ, jij bent mijn man. @danny3 Het is nogal veel werk, om 10 minuten voor je thuis bent, ff de airco uit te zetten?....zucht. En als je met koude motor weg rijd, ff na een pakweg 5 minuten de airco in te schakelen?? Waar hebben we het over? Maar doe gewoon lekker je eigen ding. Ik heb er in ieder geval mee geleerd. Dus trek je plan !
danny3 schreef: ↑24.10.2020 - 04:21
Als ik de airco uitzet ? Word dan de klimaatregeling ook gedeactiveerd ?
Nee, alleen de airco functie (koelen/drogen van de lucht) staat dan uit. Overigens doet de ECC niets op het gebied van spiegels/achterruit/stoel verwarming tenzij je daar in het menu iets voor hebt aangevinkt.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Temperatuur is trouwens altijd automatisch geregeld, kan niet met de hand, tenzij je deze op Max of Min zet. Tussenstanden zijn niet mogelijk voor handmatig mixen.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer . Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos