hahaha, echt? natuurlijk is dat zo en als ze gaan kun je loslaten, dan gaan ze doorMartijn84Hattem schreef: ↑02.06.2021 - 18:11 Ik kwam er vandaag achter dat als je het vierkantje vasthoudt, de auto de open ramen sluit.

hahaha, echt? natuurlijk is dat zo en als ze gaan kun je loslaten, dan gaan ze doorMartijn84Hattem schreef: ↑02.06.2021 - 18:11 Ik kwam er vandaag achter dat als je het vierkantje vasthoudt, de auto de open ramen sluit.
Klink aan de binnenkant aanraken, zorg ervoor dat ook de laadkabel ontgrendelt.Martijn84Hattem schreef: ↑04.06.2021 - 11:38 Als ik de sportsleutel gebruik ontgrendeld de V60 de laadkabel niet... Ik ben er nog niet achter hoe dat zit.
Ligt niet aan jou, maar als je de achterklep opent en hond naar binnen werkt etc dan vergrendelt de laadkabel intussen opnieuw zodat het eventuele opladen weer verder gaat. Hij ontgrendelt eerst dus wel bij het openen van de achterklep (althans bij mijn XC90).Steven Volvo schreef: ↑08.06.2021 - 21:03 Soms open ik ook eerste de achterbak om de hond erin te laten...alvorens de deur te open. Blijft die kabel ook vast.
Maar..kan zomaar aan mij liggen hoor...
Net getest en klopt idd. De stekker ontgrendelt meteen als je als eerste de achterbak opent.Gouwe schreef: ↑09.06.2021 - 08:06Ligt niet aan jou, maar als je de achterklep opent en hond naar binnen werkt etc dan vergrendelt de laadkabel intussen opnieuw zodat het eventuele opladen weer verder gaat. Hij ontgrendelt eerst dus wel bij het openen van de achterklep (althans bij mijn XC90).Steven Volvo schreef: ↑08.06.2021 - 21:03 Soms open ik ook eerste de achterbak om de hond erin te laten...alvorens de deur te open. Blijft die kabel ook vast.
Maar..kan zomaar aan mij liggen hoor...
klopt, doe ik idd nooit.