Enige waar ik een beetje mee aan het rommelen ben zijn de display instellingen. Had het verandert en dat was niet zo slim en weet nu niet meer hoe het het beste staat

Hoi MrNix en/ of Nico123,
Beste Nico123.Nico123 schreef: ↑23.05.2021 - 21:18 Tot nu toe vind ik de icartizan perfect werken. Ik heb een enkele keer had gehad dat ik de bluetooth op m'n mobiel even uit en aan moest zetten voordat ie connectie maakte.
Ik had eerder ook een Chinese miracast oid geprobeerd, maar daarbij had ik ook een gammele verbinding.
Bij mij werkt het originele systeem gewoon ook nog, maar de box zorgt voor een override van het video signaal (net als je achteruitrijcamera inschakelt bij R). Eerlijk heb ik sinds ik dit systeem erin heb het oude nooit meer gebruikt.Frits V70 schreef: ↑19.08.2021 - 07:24 Voor mij niet iets om zelf aan te beginnen, maar het lijkt mij wel erg praktisch. Volvo navigatie gebruik ik eigenlijk al een lange tijd niet meer, mijn Iphone liggend op de middenconsole doet het veel beter. Maar een upgrade zoals dit zou best mooi zijn.
Hoe zit het met de andere menu's die in het systeem zitten? Zijn die dan weg?