toch opvallend; V50 D5 is vergelijkbaar in prijs met een S60 D5..
persoonlijk had ik dan toch voor de s60 gekozen, zeker als je de hele dag in die stoelen moet zitten, dat scheelt toch behoorlijk...
toch opvallend; V50 D5 is vergelijkbaar in prijs met een S60 D5..
In Born worden nu alleen nog maar Colts gemaakt. Met betrekking tot Volvo is daar toen der tijd nog 440 van de band gekomen en ik dacht ook nog enkele S40's. Maar dat laatste weet ik niet zeker.marsm104 schreef:Leuke order inderdaad. En een goede keuze!
Maar toch verbaas ik me d'r een beetje over, dat ze geen auto kiezen van Nederlandse fabrikant. Nou heb ik ook geen flauw idee of er nog auto's gemaakt worden in Born, maar toen werden de Carisma's nog in Nederland gemaakt. Goed voor de nederlandse economie lijkt me.
In Born zijn de volgende auto's geproduceerd:the fonz schreef:In Born worden nu alleen nog maar Colts gemaakt. Met betrekking tot Volvo is daar toen der tijd nog 440 van de band gekomen en ik dacht ook nog enkele S40's. Maar dat laatste weet ik niet zeker.marsm104 schreef:Leuke order inderdaad. En een goede keuze!
Maar toch verbaas ik me d'r een beetje over, dat ze geen auto kiezen van Nederlandse fabrikant. Nou heb ik ook geen flauw idee of er nog auto's gemaakt worden in Born, maar toen werden de Carisma's nog in Nederland gemaakt. Goed voor de nederlandse economie lijkt me.
Correctie. Dat was in Zeewolde, waar de Spykers geassembleerd worden. (Helaas was ik zelf niet in het dorp anders had ik eigen foto's gehad)Battlecruiser S80 schreef:Dat feestje duurde maar één dag (in Lelystad):hans anesthesie schreef:Ik zag toch laatst een foto van een Spyker klpd auto...
Het rijk kennende, hebben er mensen over besloten die er niet de hele dag in moeten rijden.Ben schreef:Het verbaast me dat ze de V70 niet meer hebben gekozen
Hehe, inderdaad. Toen ik nog een blauwe S70 had en op de snelweg achter snelle rakkers aan ging met >160, gingen die maar al te vaak van het gas af terwijl ze in de spiegels loerden.VeeSeuventig schreef:Hoe het ook zij ... goed dat het Rijk weer voor Volvo kiest.
Jammer voor de V70-rijders onder ons, want ik vind één optie op mijn V70 nog altijd de leukste (en hij is nog gratis ook): het ingebouwde KLPD-effect.
Hoe vaak ik 's avonds / 's nachts op de snelweg niet achterop komend verkeer vol in de ankers zie gaan, om me vervolgens met een snelheidsverschil van 2km/u in te halen, in de veronderstelling dat ik een "stille" ben ...
Idd stoelen van vroeger(vooral de s70/8/9 serie) zijn superieur met wat ze tegenwoordig in de auto's plaatsen. Maar dat zie je ook in bussen en treinen. Vroeger lekker dikke stoelen van leer. Tegenwoordig dunne harde stoelen van plastic en stof. Lekker goedkoop dat wel maar comfort ver te zoeken.Taeke schreef:Hehe, inderdaad. Toen ik nog een blauwe S70 had en op de snelweg achter snelle rakkers aan ging met >160, gingen die maar al te vaak van het gas af terwijl ze in de spiegels loerden.VeeSeuventig schreef:Hoe het ook zij ... goed dat het Rijk weer voor Volvo kiest.
Jammer voor de V70-rijders onder ons, want ik vind één optie op mijn V70 nog altijd de leukste (en hij is nog gratis ook): het ingebouwde KLPD-effect.
Hoe vaak ik 's avonds / 's nachts op de snelweg niet achterop komend verkeer vol in de ankers zie gaan, om me vervolgens met een snelheidsverschil van 2km/u in te halen, in de veronderstelling dat ik een "stille" ben ...![]()
Bij m'n S40 heb ik het nog niet echt gemerkt, maar die heb ik dan ook pas een maand.
Overigens vind ik de stoelen van de huidige S40 MINDER prettig dan die in de oude S70. In die auto's zit je gewoon als een vorst. Kan niets aan tippen. De stoelen van de S40 zijn ook prima, maar net iets te smal aan de bovenkant om je schouderbladen goed te ondersteunen.