Zo met die extra randjes is dit in lijn met het standaard R-Design pakket op een V50.
Standaard R-Design van de huidige V60 vind ik wat subtieler.
Gelukkig is er voor iedereen wat wils!
As. woensdag staat de afspraak met de dealer.raspaardje schreef: ↑29.05.2021 - 06:58 Het eerste defect doet zich reeds voor: de knoppen op het rechter portier voor doen niks. Raambediening, stoelgeheugen, ver- en ontgrendelen, lampje in deurgreep. Portiermodule gesneuveld? Zekering is heel iig.
Verlagen kan niet achteraf werd mij door de dealer verteld
Hierom niet: de V60 heeft achter namelijk 1 grote dwars geplaatste bladveer, dus geen dempers en veren bij deze wagenraspaardje schreef: ↑09.06.2021 - 14:20 Ik weet niet wat er allemaal aangepast is bij een R-design qua chassis. In ieder geval dempers en veren. Wellicht ook de mate van stuurbekrachtiging? Andere software waardoor bijv. veiligheidssystemen met anders reageren en omgaan met die verlaging?
Niet origineel verlagen kan iig wel altijd (want alleen dempers en veren). Origineel verlagen dus niet zegt de dealer. Interessant. Ik zou wel willen weten waarom niet.
Het was dus "gewoon" een los stekkertje. Nog niet eerder tegengekomen vermeldde de dealer.raspaardje schreef: ↑04.06.2021 - 12:27As. woensdag staat de afspraak met de dealer.raspaardje schreef: ↑29.05.2021 - 06:58 Het eerste defect doet zich reeds voor: de knoppen op het rechter portier voor doen niks. Raambediening, stoelgeheugen, ver- en ontgrendelen, lampje in deurgreep. Portiermodule gesneuveld? Zekering is heel iig.
Ben benieuwd of er een nieuwe portiermodule in moet (nog geen defecten hieraan gevonden op de site)
toch wel: de blokjes aan de dwarsveer worden vervangen bij een verlagingMickyman schreef: ↑09.06.2021 - 20:29Hierom niet: de V60 heeft achter namelijk 1 grote dwars geplaatste bladveer, dus geen dempers en veren bij deze wagenraspaardje schreef: ↑09.06.2021 - 14:20 Ik weet niet wat er allemaal aangepast is bij een R-design qua chassis. In ieder geval dempers en veren. Wellicht ook de mate van stuurbekrachtiging? Andere software waardoor bijv. veiligheidssystemen met anders reageren en omgaan met die verlaging?
Niet origineel verlagen kan iig wel altijd (want alleen dempers en veren). Origineel verlagen dus niet zegt de dealer. Interessant. Ik zou wel willen weten waarom niet.dus achteraf gaat ook heel lastig worden denk ik....
zo ongeveer ziet dat eruit: 3bb72ab8d5b58f65fdb079cb67b6824d.jpeg
echt? dat is een verrassing voor mePhilken schreef: ↑09.06.2021 - 22:42toch wel: de blokjes aan de dwarsveer worden vervangen bij een verlagingMickyman schreef: ↑09.06.2021 - 20:29Hierom niet: de V60 heeft achter namelijk 1 grote dwars geplaatste bladveer, dus geen dempers en veren bij deze wagenraspaardje schreef: ↑09.06.2021 - 14:20 Ik weet niet wat er allemaal aangepast is bij een R-design qua chassis. In ieder geval dempers en veren. Wellicht ook de mate van stuurbekrachtiging? Andere software waardoor bijv. veiligheidssystemen met anders reageren en omgaan met die verlaging?
Niet origineel verlagen kan iig wel altijd (want alleen dempers en veren). Origineel verlagen dus niet zegt de dealer. Interessant. Ik zou wel willen weten waarom niet.dus achteraf gaat ook heel lastig worden denk ik....
zo ongeveer ziet dat eruit: 3bb72ab8d5b58f65fdb079cb67b6824d.jpeg
H&R en Eibach hebben een setje verlagingsveren(komen +/-25mm lager dan niet R-design, zouden 10mm zakken tov R-design
is echt, ik had een setje H&R besteld voor de mijne maar ik heb ze doorverkocht omdat met de 20" de wielkasten mooi gevuld warenMickyman schreef: ↑10.06.2021 - 08:12echt? dat is een verrassing voor me![]()
Amen!raspaardje schreef: ↑16.08.2021 - 22:03 ....
- Als laatste, niet onbelangrijk, ik vind de auto gewoon een beauty. Met goed gevulde wielkasten, niet te opvallend maar de echte liefhebber toont toch altijd wel interesse. Leuk!
Zo ervaar ik het ook, zodra ik instap daalt er een soort ‘rust’ neer en begint het genieten.raspaardje schreef: ↑19.08.2021 - 11:00 Nog een niet eerder genoemd aspect: de auto onthaast me volkomen. Ik heb bijvoorbeeld nog geen neigingen gehad om toch dat gaatje in te duiken of ergens eerder dan iemand anders te zijn. Lekker relaxed rijden terwijl je weet dat snel snelheid maken een fluitje van een cent is.