Haha, grappig. Ik denk erover om die module te bestellen Speciaal voor de achterklep!
In mijn geval is het vrij simpel. Ik kan/moet parkeren op eigen grond, achter het huis,. De parkeerplek is niet al te groot. Dus staat de auto met de achterkant tegen de schutting aan. (Andersom kan niet)
Nu kan de achterklep net aan open zonder tegen de schutting aan te komen, maar bij het dicht doen moet ik snel een stap/paar stappen links/ achteruit doen om het geval niet tegen mijn hoofd te krijgen! Dus ik zou er wel wat geld over hebben om dit vanaf afstand te kunnen doen. Het scheelt dat ik lange armen heb, een kleiner persoon zou de knop niet eens kunnen bereiken en moet dan om de auto lopen of snel een paar stappen naar rechts, om de dalende klep te ontwijken en dan weer via de achterkant terug.
Zo zie je dat het in sommige gevallen wel handig kan zijn.
En het zijn kleine dingetjes, dat geef ik toe. Tot nu red ik me prima, maar zou dat stukje luxe van het op afstand dicht doen wel waarderen. En ik ben erg blij dat ik die parkeerplek heb! Nooit bang te zijn of last hebben van buren die hun autoportieren in die van jou rammen! (Uiteraard zonder dit te melden/briefje, etc.)
Plaatje bij het praatje: