Peter
Niet alleen bij een vastloper! Laatst bij Kassa (Vara) gezien dat je überhaupt niet voor garantie/coulance hoeft aan te kloppen bij Smart als je meer als 100.000 km's hebt gereden. Belachelijk! Ze hadden het beter bij horloges kunnen houden... Daarom bij ik weer zo blij als een kind als ik bovenstaande regeling van Volvo leesAls een Smart zonder olie zit, en het blok vast loopt... 100% kosten voor klant...
Smart heeft niets meer van doen met die prullebakken (al jaren niet) het is een Mercedesproduct, dat maakt het allemaal nog erger.Oceanracer schreef:Niet alleen bij een vastloper! Laatst bij Kassa (Vara) gezien dat je überhaupt niet voor garantie/coulance hoeft aan te kloppen bij Smart als je meer als 100.000 km's hebt gereden. Belachelijk! Ze hadden het beter bij horloges kunnen houden...Als een Smart zonder olie zit, en het blok vast loopt... 100% kosten voor klant...
Misschien dat ze productieafval gebruiken voor de productie van de Smart's :?Mercedesproduct
Waar Smart de geestelijk vader van "het ding" mag heten is Daimler Benz van meet af aan zowel de ontwikkelaar als producent van het motortje geweest.Oceanracer schreef:Dat Daimler nu de troep van Smart moet opruimen kan ook de reden zijn natuurlijk. Toen die "prullebakken" op de weg kwamen, hadden zij er nog niets mee van doen.Mercedesproduct
Zij konden zelf geen auto's ontwikkelen of maken (ze wijken constructief te veel af van een plastic quartz horloge) maar in de hoogtijdagen van Swatch heeft men wel veel meer dan alleen horloges bedacht.Oceanracer schreef:Dat meen je niet?!! Dus heeft Swatch alleen hun naam eraan gekoppeld? Weer wat geleerd!
Maar dan nu alle problemen neerleggen bij de eigenaar? Ik heb er geen worden voor!
Oceanracer schreef:Niks ruilblok?!! Nieuw blok toch? Met de geur van nieuwe metaal, glans van glimmerdeglim en een geluidje... Jummie, ik wordt er helemaal warm van!
laat de olie er eens uit lopen en doe blond...Fat Rat schreef:Lijkt mij een mooie regeling... De meeste garanties en dergelijke zijn toch een heel eind over bij 100DKm dacht ik
Maar zoals Richard S zegt, zo wil ik ook wel een nieuw blok ontvangenZelfs nu nog
![]()
:oops:
Ook met een D5?Catine schreef:Mij is het ook overkomen. De dealer is nu met de leasemij in gesprek over de schuldvraag. Ben benieuwd waar ze mee komen. Geen enkel signaal gekregen dat het oliepeil te laag zou zijn. Volgens de ANWB moet het een erfenis zijn van de aanrijding die ik eerder heb gehad ca. 30K kilometers geleden.
Wordt vervolgd