Peter-V50 schreef: ↑07.07.2022 - 11:37
Toen mijn XC40 begin dit jaar een storing had, heb ik bijna twee weken in een leenauto (ook XC40) van de dealer rondgereden. Ik heb geen Premium Support afgesloten. Zo kan het dus ook.
Succes met de afhandeling van jouw geval, Harry.
Peter, net de leenauto van Logixc (via Volvo Assistance) ingeleverd na 3 dagen en daarna 600m verder naar de dealer gelopen.
Men had het onderdeel dat vervangen moet worden inmiddels besteld (volgens baliemedewerker een "pompachtig iets") en dat komt een dezer dagen binnen. Schijnt geen grote reparatie te zijn
maar was dus in ieder geval GEEN foute melding en ook geen softwaregevalletje zoals ik vermoedde. Kreeg zojuist een nette V60 mee, met de woorden dat we er samen wel uitkomen.
Daar zullen we dus maar op vertrouwen. Overigens had KJ het over uitbreiding van de Assistance. Ik heb dit even nagekeken en voor 45.- heb je inderdaad een jaar lang (3.75 per maand) een upgrade naar 30 dagen
gratis vervangend vervoer en nog meer zaken die de "gewone" kaart niet heeft. Ik denk dat ik dit voor de zekerheid toch maar ga bestellen na deze ervaring. Maar jouw ervaring om 2 week een leenauto mee te krijgen is uiteraard super van de dealer.