Maar service van je dealer (Arendsen)verzacht wel een stuk de pijn. Dat waardeer ik wel dat ze door gaan voor een oplossing als ze zelf ook met de handen in het haar zitten.
Hoop dat jullie beide gelukkig zijn met de oplossing.
Hopelijk iedereen tevreden? Hoeveel km meer heb je nu op de teller en welke opties heb je nu tov je vorige T5? Op de nieuwe T5 zie ik iig mistlampen, 360 camera, panoramadak en koplampsproeiers (en dus waarschijnlijk ook de sterkere dimlichten).Skunk schreef: ↑14.07.2023 - 14:19 Vanochtend samen met de dealer besloten dat auto omgeruild wordt voor een ander exemplaar. Het vertrouwen dat het opgelost gaat worden is er zeker weten maar het vertrouwen in de auto is er niet meer.
Gelukkig hadden ze nog een mooie V60 T5 in een ander vestiging staan en deze komt op transport naar ons toe. Deze heeft iets meer kilometers gemaakt maar zit wel bomvol met opties. In de loop van volgende week is deze voor ons en kunnen we met een veilig gevoel op vakantie.
Veel plezier morgen! Extra opties en een fraai kleurtje zijn altijd goed.Skunk schreef: ↑17.07.2023 - 17:14 De nieuwe T5 heeft 95k gelopen en de zwarte die we nu hebben 75K. De B4 die wij tijdelijk als leenauto hadden vond ik een beetje sloom rijden. Op dynamic is het geweldig maar de standaard stand niet zo.
De nieuwe T5 zit bomvol opties, stoel koeling etc. dus we gaan er echt op vooruit. Woensdag mogen we de auto ophalen. De verkoper heeft een proef rondje gemaakt in de nieuwe auto en zei al deze auto ga je heel leuk vinden![]()