Update:
Donderdag avond mijn wagen eindelijk kunnen ophalen. Na eerst weer druk te moeten zetten. De garage waar de wagen stond was telefonisch niet bereikbaar. Nu was het zogezegd dat men nog transport moest regelen om hem terug te brengen en dat duurde ook weer enkele dagen. Nadat ik donderdag aangaf de wagen zelf wel te gaan halen bij de andere garage en dat ze de vervangtrottinet zelf maar moesten terughalen, kon ik mijn wagen diezelfde avond ophalen.
Eindelijk! Wagen is dus meer dan 6 weken weg geweest bij garage. Kunnen we nu proberen ons achterstallig werk in te halen en hopelijk blijft de storing nu definitief weg.
Voor de geïnteresseerden: het verdachte en vervangen onderdeel: 32240939 Control Unit. Automatic Transmission. TCM.
Maar de ellende blijkt nog niet voorbij:
Nu kreeg ik gisterenavond (vrijdag) plots een factuur in de mailbox van de (Volvo-)garage waar deze heen verhuist was. Net geen 2000€ !
Wagen is heden nog in volledige fabriekswaarborg! Eerste melding van deze storing is gemaakt met nog geen 1000km op de teller.
Factuur wordt dus geprotesteerd!
V60 B5 AWD: Versnellingshendel Schakelen niet mogelijk
-
- Starter
Historiek: 245 - 740 - V70 gen1 - V70 D4 last gen - V60 B5 AWD
-
- 5th Gear member
Hopen dat het nu verholpen is.
Als dit het probleem echt was, is het wel heel kansloos dat er nooit iemand op is gekomen de controlunit te vervangen.
Die factuur is hoop ik een foutje van de administratie.
Jij kan beter een factuur naar hun sturen voor de geleden ellende
Als dit het probleem echt was, is het wel heel kansloos dat er nooit iemand op is gekomen de controlunit te vervangen.
Die factuur is hoop ik een foutje van de administratie.
Jij kan beter een factuur naar hun sturen voor de geleden ellende
-V60 B4 7dct R design wit