Problemen Google in XC60
-
- Starter
Nee dat is het niet. Je moet de cache gegevens van google maps verwijderen. Volg volgende stappen. Gaan naar Instellingen - Privacy -alle apps weergeven - Maps - Opslag en gegevens - Cache gegevens wissen.
Dan is het probleem opgelost.
Dan is het probleem opgelost.
-
- Starter
Met mijn XC60 T6 uit mei 2022 heb ik deze problemen ook regelmatig. Geen internet-verbinding, geen navigatie, geen stembesturing, geen verkeersbordenherkenning, telefoneren lukt niet, spotify doet het niet enz enz. Heel irritant (understatement). Ben je in een vreemde stad en vertrouw je op de navigatie voor de laatste paar kilometer, valt deze uit.
Dit had ik niet verwacht van zo'n dure auto. De dealer zegt dit niet te kunnen verhelpen en doet verder niets.
"Even een paar dagen wachten en de boel doet het weer" vind ik wel erg makkelijk gedacht. Zeker anno 2022 / 2024 zijn dit basisfunctionaliteiten en die moeten het gewoon doen. Als ik dit van te voren had geweten, had ik deze auto nooit aangeschaft. Met mijn vorige XC90 met sensus-software heb ik probleemloos 5 jaar gereden.
Ik raad dus af een XC60 te kopen.
- OGA244
- 8th Gear member
Een gebruikersvriendelijk probleemloos systeem is klaarblijkelijk teveel gevraagd van Volvo, zelf steeds opnieuw allerlei handelingen moeten verrichten om iets fatsoenlijk werkend te krijgen is ongewenst
- Henry82
- 5th Gear member
Ik rij al een paar maanden met 3.2.5, en die werkt gewoon prima. Misschien 2 keer moeten resetten met de homeknop, maar meer niet.
Eigenlijk werkt AAOS voor mij gewoon prima, ondanks dat je wat minder mogelijkheden hebt dan met Sensus.
Eigenlijk werkt AAOS voor mij gewoon prima, ondanks dat je wat minder mogelijkheden hebt dan met Sensus.
Life is what happens while you're busy making other plans
- giso
- 2nd Gear member
Dan blijf ik voor lopig fijn bij mijn Sensussyteem in een MY2020-versie. Zo nu en dan de hot spot van de mobiel aan en hoppa, heb ik weer de nieuwste navigatie binnen.
XC60 T8 Recharge, AWD R-Design 2020, Bursting Blue Metallic
XC60 T5 AWD R-Design 2019, Bursting Blue Metallic, Polestar Optimized
VW Tiguan 2.0 TSI 4Motion 2017
Veel Opel Zafira's diesel als lease
't Is altied moar ff
XC60 T5 AWD R-Design 2019, Bursting Blue Metallic, Polestar Optimized
VW Tiguan 2.0 TSI 4Motion 2017
Veel Opel Zafira's diesel als lease
't Is altied moar ff