Goedemorgen;
Ik heb dezelfde als jij en ook bij bol.com gekocht. Ik heb geen laatste firmware geïnstalleerd want dat was niet nodig begreep ik. Ik zal de leverancier wel even mailen. Is het niet nodig om het sensual systeem te resetten? Zoals ik meer gelezen heb. Dat heb jij in ieder geval niet gedaan dus?
Groeten!
USB poort
- Bluesbroeder
- 3rd Gear member
Ik heb al jaren CPLAY2air en bevalt me prima. Heb er tot voor zeer kort (pensionada...) 2 Iphones aan gekoppeld ( Werk en Prive), no problems.
Na opstarten pakt ie automatisch de laatst gekoppelde maar je krijgt in het scherm ook mogelijkheid om te switchen en kan je andere kiezen. Eenmaal gekoppeld moet je wel even ontkoppelen (uit USB) als je daarna wilt wisselen, was een minpuntje...
Ik heb daarnaast Custom FW geïnstalleerd + Apple om beginscherm iets mooier van uiterlijk te krijgen. De Apple Look heb ik iets aangepast zodat alles mooi in het Sensus scherm past.
Dus kan deze ook aanraden.
Na opstarten pakt ie automatisch de laatst gekoppelde maar je krijgt in het scherm ook mogelijkheid om te switchen en kan je andere kiezen. Eenmaal gekoppeld moet je wel even ontkoppelen (uit USB) als je daarna wilt wisselen, was een minpuntje...
Ik heb daarnaast Custom FW geïnstalleerd + Apple om beginscherm iets mooier van uiterlijk te krijgen. De Apple Look heb ik iets aangepast zodat alles mooi in het Sensus scherm past.
Dus kan deze ook aanraden.
Volvo V60 B4 Business Pro au. - Denim Blue
-
- 1st Gear member
Thanks voor de tips! Ik heb de Carme deluxe voor apple. Ik zie dat er een update is, dus hopelijk is hij stabieler na het draaien hiervan.
-
- 3rd Gear member
Hoi,Robbieee79 schreef: ↑20.05.2024 - 09:10 Goedemorgen;
Ik heb dezelfde als jij en ook bij bol.com gekocht. Ik heb geen laatste firmware geïnstalleerd want dat was niet nodig begreep ik. Ik zal de leverancier wel even mailen. Is het niet nodig om het sensual systeem te resetten? Zoals ik meer gelezen heb. Dat heb jij in ieder geval niet gedaan dus?
Groeten!
Ik heb mijn Sensus nog nooit gereset en omdat het probleemloos werkte heb ik de dongle ook niet voorzien van de laatste update. Mijn stelregel is altijd als iets naar tevredenheid werkt moet je het vooral zo laten……..
164 GLE > 264 GLE > 240 > 740 GL > S80 V8 > 760 GLE > XC90 V8 > XC40 T4 R design
-
- 4th Gear member