En anders veel te heet gewassen .
Die grille is niet direct waar ik helemaal opgewonden van raak nee. Maar goed, wie weet went het op den duur. Ik weet nog dat ik destijds bij de V70NN ook enorm moest wennen en nu vind ik het een heel mooi tijdloos model.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Dat is zo'n ingebakken maar zo'n foute oneliner. Zeker in het "echte" leven. Ook "a winning team" gaat op den duur verliezen en moet aangepast worden. En ook "a losing team" kan opeens gaan winnen.
Tja wat kan ik van die "XC90 scoop" zeggen.
Ik denk maar zo dat dit een via "AI" gemaakte reclame is die niet van Volvo zelf afkomstig is. Dus ik blijf lekker wachten op 4 september.
"Dat is zo'n ingebakken maar zo'n foute oneliner. Zeker in het "echte" leven. Ook "a winning team" gaat op den duur verliezen en moet aangepast worden. En ook "a losing team" kan opeens gaan winnen."
Zo is dat, vraag maar eens aan Red Bull en McLaren.
| Volvo EX30 Ultra 2024| Honda e Advance 2020 | Honda CR-Z 2013 | Honda Civic 1.8 Sport 2009 | Renault Mégane | Renault Twingo Easy | Renault Twingo | Renault Mégane Coupé | Renault Clio RN | Peugeot 205 XR | Fiat Panda 45 | Renault R5 GT Turbo | Renault R5 GTS | Renault R5 SL | Renault R4 TL |
"Dat is zo'n ingebakken maar zo'n foute oneliner. Zeker in het "echte" leven. Ook "a winning team" gaat op den duur verliezen en moet aangepast worden. En ook "a losing team" kan opeens gaan winnen."
Zo is dat, vraag maar eens aan Red Bull en McLaren.
Bij serva zijn ze bijna wakker: zie onderstaand screenshot van de nieuwe XC90, ze maken het wel spannend
In elk geval wel een auto waar je mee naar Denemarken op vakantie kunt: hij kan op het strand rijden
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
V60 2015 d3 gt r-design (facelift)
V70 2014 D4 gt momentum met allerlei opties en Rica tune
Neem deel aan onze live streame 90/90 Day op 4 september om 15:00 uur, als onze CEO Jim Rowan en een groot aantal experts u laten kennismaken met de nieuwe XC90 en een groots moment markeren in de lancering van de EX90. En wie weet zit er wel een verrassing of twee in...
In context met het laatste gedeelte van de zin hierboven. Hoop ik op een sport sedan. Het start in 32 minuten...
Geen specs nog?
Je zou hem wel al kunnen bestellen .... dan moet er toch meer bekend zijn? ook op de website is niets te vinden ...
V60 - T8 awd Plus Bright Onyx Black 2023 in de Care-by-Volvo uitvoering. Dus met panoramadak, intellisafe surround, leer, full-led, trekhaak etc.
V70 - D5 Edition Sport M6 (BJ2006)met Polestar van 2006 tot 2010
V70 - D5 AWD Edition Sport GT6 (BJ2007) met Polestar van 2010 tot 2015
| Volvo EX30 Ultra 2024| Honda e Advance 2020 | Honda CR-Z 2013 | Honda Civic 1.8 Sport 2009 | Renault Mégane | Renault Twingo Easy | Renault Twingo | Renault Mégane Coupé | Renault Clio RN | Peugeot 205 XR | Fiat Panda 45 | Renault R5 GT Turbo | Renault R5 GTS | Renault R5 SL | Renault R4 TL |
Nog een bijzondere onthulling: alle huidige Volvo’s met AAOS krijgen in de loop van 2025 gratis dezelfde software als de nieuwe XC90. Ben benieuwd…
Via VW en Opel terechtgekomen bij Volvo en daar blijven hangen met nu alweer de 6e (na twee keer een V50, twee keer een V70, een V60, XC40-T4 Inscription, nu sinds half februari ‘23 een XC60 T6)
Ruier schreef: ↑04.09.2024 - 15:56
Nog een bijzondere onthulling: alle huidige Volvo’s met AAOS krijgen in de loop van 2025 gratis dezelfde software als de nieuwe XC90. Ben benieuwd…
Hoe gaaf is dat?