Als ik Volvo was zou ik de handleiding ook maar eens onderhanden nemen en duidelijke informatie plaatsen, want wat daar af en toe staat raakt kant nog wal.
Maar goed, de auto rijdt als een trein (voor het geval ik negatief over kom )

De onvolledige vaak niet correcte gegevens.Breezer schreef: ↑19.12.2024 - 09:56 Wat raakt nou weer kant nog wel in de handleiding? Niet dat ik het bij voorbaat bestrijd, maar geef dan ook aan wat niet klopt. Dan hebben we er wat aan. Nu zorgt het alleen maar voor verwarring. Een apart topic over wat wel en niet klopt, zou dan mijn voorkeur hebben.
En waar de auto dan ook maar tot stilstand komt; dat heeft sowieso mijn voorkeur als het alternatief is dat ik op volle snelheid door blijf rijden.
Dit is voor mij inderdaad ook het issue waar ik het meest op zit te wachten. Ik probeer er al een tijdje langs meerdere kanalen achter te komen wanneer dat gefixt wordt (via de dealer, maar ook via de manager customer experience bij Volvo Nederland) maar ik krijg er maar geen duidelijkheid over. Volvo geeft er gewoon geen termijn voor aan. Dat maakt het wat mij betreft nog moeilijker te accepteren. Helaas, er zal wel niks anders op zitten dan gewoon af te wachten.Mate68 schreef: ↑20.12.2024 - 15:01 Die snelheids waarschuwing kon je toch al onder die instelbare knop zetten?
Ik las eerder dit jaar ergens dat de cruise controle werkend gemaakt zou worden bij gebruik van een aanhanger cq fietsendrager,... Dit zou eind 2024 gebeuren. Heeft iemand daar toevallig iets over gehoord. Dit is voor mij het enigste puntje waar ik echt naar uit kijk. Ik gebruik nu de speed limiter, wat prima werkt,...maar de ACC is wel erg fijn.
Ik denk pas vanaf maandag. Is iedereen weer terug bij Volvo (en de dealers) vooraleer er iets mis mocht gaan tijdens de update.
Precies dat. Autofabrikanten zijn niet zo communicatief blijkt. Bij Honda het zelfde laken en pak. Welgeteld één OTA ontvangen en niemand kon vertellen wat er verbeterd en/of aangepast was. En vanuit Japan (of importeur) bleef het ijzig stil (tot op de dag van vandaag). We wachten maar gewoon af.
Bedoel je het binnenhalen v/d update of het installeren zelf? Ik ben ff een stukje gaan rijden om update binnen te halen, auto staat normaal in ondergrondse parkeergarage, na kwartiertje 94% binnen. Daarna maar een stuk verder gereden en nu is 100% binnen. Morgen maar (buiten!) installeren, want op zondag is ‘t gratis parkeren buiten.
Vanmorgen na een rit ineens 100%, geladen en klaar voor installatie, blijft een beetje vreemd allemaal en dat terwijl ik thuis hele goede 4G ontvangst heb.
Dat heeft iedereen blijkt, vermoedelijk is dat niet meer beschikbaar of komt bij een volgende update weer terug(?).