1 USB poort armsteun

De Nieuwe XC60
Lupo Volvo
2nd Gear member

Ik betaalde 300. De dubbele USB socket is eenvoudig zelf te installeren. Alleen voor de combinatie van de dubbele socket en Carplay moet de dealer een extra software deel laden om de twee poorten te laten werken. Ik vond en vind het het waard. De functionaliteit neemt toe, denk aan Flitsmeister en het laten voorlezen van WA berichten.
Een andere oplossing is via VDash, maar daar moet je wel alle kosten tellen, PIN achterhalen 125, Account inclusief veranderingen 249 (dan zijn aanpassingen 0) met de eenvoudige account betaal je dacht ik iets van 70 voor Carplay). Met de bijwerking dat je iedere keer de auto ,moet terug zetten als hij naar Dealer gaat.
XC60 T8
C30 D2
V70n D5
245T
440 1.6
66
Volvo Osmium grey
1st Gear member

Lupo Volvo schreef: 02.01.2025 - 16:23 Ik betaalde 300. De dubbele USB socket is eenvoudig zelf te installeren. Alleen voor de combinatie van de dubbele socket en Carplay moet de dealer een extra software deel laden om de twee poorten te laten werken. Ik vond en vind het het waard. De functionaliteit neemt toe, denk aan Flitsmeister en het laten voorlezen van WA berichten.
Een andere oplossing is via VDash, maar daar moet je wel alle kosten tellen, PIN achterhalen 125, Account inclusief veranderingen 249 (dan zijn aanpassingen 0) met de eenvoudige account betaal je dacht ik iets van 70 voor Carplay). Met de bijwerking dat je iedere keer de auto ,moet terug zetten als hij naar Dealer gaat.
Dat is mij het allemaal niet waard , zeker niet voor die paar keer dat ik het dan zal gebruiken
Plaats reactie

Terug naar “XC60 vanaf MY 2018”