Realtime weergave locatie in app?

Rubriek voor de XC40, Kijk voor de Full Electric modellen ook in het elektrische board
Kick
5th Gear member

Ik denk ook niet dat er echt 'volgen' wordt bedoeld ;-)

Soms is het gewoon handig en gebruik ik wel eens Whatsapp om iemand te volgen maar dat is meer om te zien of mijn schoonouders weer veilig thuis zijn gekomen of om te zien waar iemand is omdat je ergens samen hebt afgesproken.

Mijn schoonouders zijn dik in de tachtig maar rijden nog wel (wat wij dus niet verstandig vinden) en dan is het fijn om te 'zien' dat de rit terug van Amsterdam naar hun bestemming in Lunteren goed verloopt.
XC60 2017 T5 Luminous Sand Polar+ Luxury Edition Automaat
V70 2016 Seashell Metallic T4 Dynamic Edition Automaat
V70 2006 Magic Pearl Blue 170pk Sport Edition II Automaat
S70 2.5 105 pk LPG/G3 Automaat
940 2.4 LPG/G3 Automaat
740 GL 2.5 diesel
244 LPG Automaat
240 GL 2.4 Automaat
240 superauto! Saved my life!
Emmevi
5th Gear member

Mijn vrouw hoeft dát zelfs niet te melden en mag gewoon zonder bericht ergens vertrekken. Als ze echter bij een vriendin is geweest (wat vaak nachtwerk word) terwijl ik aan het werk ben, stuurt ze echter wel altijd even een berichtje als ze weer thuis is.

Zo zal elke relatie door de jaren heen wel zijn eigen dingetjes ontwikkelen.
V60 B3 Pebble Grey '22
V50 2.0 Electric Silver '10
V40 1.8i Lavasvart Metallic '04
Suzuki Baleno 1.6 ‘00
Suzuki Vitara 1.6 Metal Top ‘90
Honda Integra 1.5 ‘86
Fredhead
Geartronic member

Urbexpeditie schreef: 14.01.2025 - 13:08 Ik heb totaal geen behoefte om uberhaubt mijn vrouw te volgen. Ze stuurt een berichtje wanneer ze ergens vertrekt en dan zie ik haar wel verschijnen. Meestal weten we wel wanneer iemand thuis verwacht wordt. En anders belt ze onderweg even als er iets is.
Maar "volgen"... nee! Dat vind ik zo wantrouwend.
In het verleden deelde mijn vriendin haar route nog wel eens via Googlemaps zodat ik een idee had.
Aangezien ze vanuit heel Nederland aan kan komen rijden is het inschatten wat lastiger.

Als ik al kijk is het 5 seconde om te zien waar ze op dat moment rijd en dat is het dan ook wel.
Wat overigens ook handig is gebleken is dat als je ergens aan de wandel bent en twijfelt welke kant je op moet je dan ook zo kan zien waar de auto staat en welke route je dus moet nemen 😅
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers

'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Urbexpeditie
7th Gear member

Wij zijn hier gewend dat men dan even belt. Of een berichtje stuurt. Zou niet eens weten hoe je iemand via whatssapp kan volgen.

Komen je schoonouders uit Lunteren?
Ik ook. Maar dat is even geleden. 😁
Emmevi schreef: 14.01.2025 - 13:22 Mijn vrouw hoeft dát zelfs niet te melden en mag gewoon zonder bericht ergens vertrekken. Als ze echter bij een vriendin is geweest (wat vaak nachtwerk word) terwijl ik aan het werk ben, stuurt ze echter wel altijd even een berichtje als ze weer thuis is.

Zo zal elke relatie door de jaren heen wel zijn eigen dingetjes ontwikkelen.
Lijkt mij een gezonde situatie. Hier idem.
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...

"A man without a vision for his future, always returns to his past"
lint
Geartronic member

Ik heb geen enkele behoefte om mijn vrouw te volgen bij haar autogebruik.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
Urbexpeditie
7th Gear member

lint schreef: 14.01.2025 - 13:29 Ik heb geen enkele behoefte om mijn vrouw te volgen bij haar autogebruik.
Ik ook niet.
fredhead schreef: 14.01.2025 - 13:24
Urbexpeditie schreef: 14.01.2025 - 13:08 Ik heb totaal geen behoefte om uberhaubt mijn vrouw te volgen. Ze stuurt een berichtje wanneer ze ergens vertrekt en dan zie ik haar wel verschijnen. Meestal weten we wel wanneer iemand thuis verwacht wordt. En anders belt ze onderweg even als er iets is.
Maar "volgen"... nee! Dat vind ik zo wantrouwend.
In het verleden deelde mijn vriendin haar route nog wel eens via Googlemaps zodat ik een idee had.
Aangezien ze vanuit heel Nederland aan kan komen rijden is het inschatten wat lastiger.

Als ik al kijk is het 5 seconde om te zien waar ze op dat moment rijd en dat is het dan ook wel.
Wat overigens ook handig is gebleken is dat als je ergens aan de wandel bent en twijfelt welke kant je op moet je dan ook zo kan zien waar de auto staat en welke route je dus moet nemen 😅
Ja oke, dan is de situatie ook zo dat ze zelf deelt. Die snap ik.
Ik doe dat ook als ik een paar dagen de "wildenis" in ben. Dan laat ik even weten waar ik ben.
Voor de rest.... tenzij ik al een tijdje niks heb laten horen. Dan wordt ik gebeld.
Maar goed, denk dat we afdwalen 😂
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...

"A man without a vision for his future, always returns to his past"
Plaats reactie

Terug naar “XC40”