Nu we het toch over het 'niet premium' gevoel hebben,.. is me vorige week iets opgevallen op het dak. Ik zag een opening in het rubber van het panoramadak en dacht, wat een bijzondere opening, vervolgens zag ik het aan de andere kant ook en dacht, het zal wel zo horen.Bart schreef: ↑27.01.2025 - 20:19Nou, niet zozeer je hoofd als wel het gevoelBoing schreef: ↑27.01.2025 - 17:36 haha ,.. het zit niet goed in mijn hoofd of met de accu?? Maar ik vind de T8 vorstelijk rijden, (helaas 4 Pitter, dat irriteert me het meest!!!) maar vind het geen Vorstelijk merk meer. En ik mag dat gewoon zeggen,. ik heb veel Volvo's gehad,.. 850 T5R Estates , P1800es , V70, XC70, Saab 900 , 9-5 Aero, .. Maar ook Audi A6 Mercedes C63 AMG est , Land Rover,.. zelfs BMW... en die Duitsers vind ik toch echt meer premium en vorstelijker dan Volvo. Kortom: Bij een Audi, Porsche,..Land Rover had ik een accu van 330 ,= verwacht en niet bij Volvo, daar ging het immers om![]()
. Kijkend naar je autohistorie kan ik me er iets bij voorstellen, hoewel ik ook met verschillende Audi's en BMW's heb mogen sturen.
Gisteren heel toevallig bij de nieuwe forumberichten, zag ik iemand dit ook vermelden ... en daar reageerde o.a. lid Gouwe op, dat dit een bekend euvel was ! En weer werd ik teleurgesteld in de auto

Zover ik weet heb ik nog geen lekkages kunnen ontdekken,. maar ik zag ook dat dit zelf gefixt kan worden. Klopt dat en is daar een soort van diy beschrijving van te vinden. Over een aantal weken gaat de auto naar de dealer, en heb geen zin om nog eens 400,= bij de 1200,= die ik denk ik al moet betalen , erbij te betalen.
Alvast dank
Ik kwam dit nog tegen: Iemand hier (goede) ervaring mee?
https://fnfdesign.ca/products/volvo-spa ... gap-filler