nieuwe aanwinst en voorstellen

De nieuwe generatie S en V90
Fulaks
6th Gear member

hen123drik schreef: 21.10.2025 - 08:55een 'nieuw' probleem; de knoppen op de rechterkant van het stuur die soms maar werken en soms niet, schijnt een bekend probleem te zijn met een simpele oplossing.
Bekend probleem inderdaad en die rechter knoppencluster op het stuur is bij mij ook een keer vervangen, werkt weer als nieuw (is het ook...). Je kan je vragen stellen over de kwaliteit ervan, auto is nu 6 jaar oud. Zolang de auto als geheel me uitermate blijft bevallen geef ik er de voorkeur aan me niet al te veel te ergeren aan die kleine dingetjes, factuurtje op de zaak en door...
V90 D4 Inscription (2019); Mini Cooper (2012); V70 D4 (2014); V70 2.4D (2008); V70 2.4D (2002); Talbot-Toyota-Mitsubishi-Renault
hen123drik
1st Gear member

Fulaks schreef: 05.11.2025 - 11:56
hen123drik schreef: 21.10.2025 - 08:55een 'nieuw' probleem; de knoppen op de rechterkant van het stuur die soms maar werken en soms niet, schijnt een bekend probleem te zijn met een simpele oplossing.
Bekend probleem inderdaad en die rechter knoppencluster op het stuur is bij mij ook een keer vervangen, werkt weer als nieuw (is het ook...). Je kan je vragen stellen over de kwaliteit ervan, auto is nu 6 jaar oud. Zolang de auto als geheel me uitermate blijft bevallen geef ik er de voorkeur aan me niet al te veel te ergeren aan die kleine dingetjes, factuurtje op de zaak en door...
Helaas komen de factuurtjes hier gewoon terecht op de keukentafel, ik rijdt de auto prive en voor woon-werk met een prima km vergoeding. en zolang het allemaal weer werkt vindt ik het prima, ik hoop alleen dat het niet indicatief is voor de algehele kwaliteit van de auto. Tuurlijk, mijn vorige volvo's waren ook niet foutloos maar die P2's hadden met name 'leeftijds of kilometer' kwaaltjes, en daar kan ik heel goed mee leven. Matige kwaliteit door goedkoop (slecht) ontworpen dingen, daar kan ik slecht mee leven. Maar we gaan het zien, want de auto bevalt me tot dusverre uitstekend!
Volvo V90 Inscription 2018
Plaats reactie

Terug naar “S90 / V90 vanaf MY 2016”