Zo rond de € 50Tweety106 schreef:Mooi Ben ! Wat kost zoiets ?Ben schreef:Steve gedraag je. Dit is een net forum
Ik heb leuke matjes voor in de auto laten maken.
Kijk maar op www.justcarpets.nl
Zo rond de € 50Tweety106 schreef:Mooi Ben ! Wat kost zoiets ?Ben schreef:Steve gedraag je. Dit is een net forum
Ik heb leuke matjes voor in de auto laten maken.
Geus schreef:We zullen zien wie er wint.
Edwin,volvofreak65 schreef:Ik ben vandaag druk geweest met alles her en der op te halen, de heaters staan er en heb ook nog 2 lange braderie tafels opgehaald zodat we kunnen genieten van het gebak van Mr. Edsuperrr gedaan !! maar de tafel zijn ook handig om samen aan te eten .
Heb er ook nog iets licht bij geregeld en al wat tuinslangen en verlengkabels neergelegd , EMMERS zijn er genoeg dus die hoeven niet worden meegeomen.
Ik zal morgen proberen d.m.v. van een kartonnen plaat bij een lantaarnpaal ofzo aan te geven waar jullie moeten zijn , maar paars/groene vlaggen moeten ook wel opvallen.
Ik zal er morgen op tijd zijn zodat de heaters ook nog volgas branden en hoop dat het lekker aangenaam wordt.
ik heb in ieder geval mijn best gedaan om er een geslaagde dag van te maken....oja stamppotten zijn ook nog ff klaar gemaakt.(zag er goed uit Steve)
Edwin
Mijn idee!RampantBunny schreef:...met al die ellende qua weer dacht ik nie aankomen...
Trustennnnnnnn !!!JeeWee schreef:Ik ga zo lekker mijn bedje in en morgen fris er tegenaan.
Heb er zin in!
Nog ff de fotocamera opladen...
Die wil ik ook wel laten maken als het mag i.v.m. gebruik logo ??Ben schreef: Ik heb leuke matjes voor in de auto laten maken.
Zal ze morgen meebrengen om te bekijken.