Pagina 11 van 13
Geplaatst: 17.09.2010 - 21:56
door Carfreak
Mooie R! Proficiat.
Geplaatst: 18.09.2010 - 08:29
door rsnhakan
Mooi R!!

Geplaatst: 18.09.2010 - 08:47
door volvomonteurtje
kijk das een mooie aankoop ziet er supper uit er rijden er helaas te weinig van in nederland !
er werden er ook niet veel meer als 10 verkocht in nederland per jaar dus je hebt een unieke auto
Geplaatst: 18.09.2010 - 10:11
door The Volvoboy
Moooooi!!! =D> Lekker Roffelen en superveel genieten maar! En ik kom hem natuurlijk een keertje spotten he

Geplaatst: 18.09.2010 - 15:33
door Paul
Is niet echt dubbelglas, meer gelaagd glas, heb ik ook in mijn C30. Stuk stiller en krijg je wat moeilijker ingeslagen.
Geplaatst: 18.09.2010 - 17:09
door Silver_R
Als je het raam iets open doet, kun je van boven af zien dat er als het ware een extra laag tegen aan zit.
En Paul, je hebt gelijk het is idd gelaagd glas en geen 'dubbel'glas.
Geplaatst: 18.09.2010 - 18:13
door Johras
Gefeliciteerd met de mooie R, blijft toch iets speciaals
Met dat gelaagde glas (security laminated side glass heet dat hier

) werkt volgens mij een lifehammer niet, wel iets om rekening mee te houden.
Geplaatst: 18.09.2010 - 20:06
door Silver_R
@Johras, weet je dat zeker?
Zoja, dan past dat weer niet bij de veiligheidspolicy van Volvo.
Of is er bv een zwaardere lifehammer, die je in geval van nood kunt gebruiken?
Geplaatst: 18.09.2010 - 20:23
door bart simpson
Het biedt bescherming bij aanrijdingen van opzij, het is inbraakwerend, het zou stiller zijn, mag er dan ook een nadeel aan kleven? je krijgt het er idd met een lifehammer niet uit, ook niet met aan zware.
Geplaatst: 18.09.2010 - 21:08
door Silver_R
Duidelijk.
Zo heeft het dus wel weer voordelen wat beteft de veiligheid.
Geplaatst: 18.09.2010 - 21:22
door Paul
Begrijp daarom nog steeds niet waarom er zo'n ding in mijn auto ligt
Geplaatst: 18.09.2010 - 21:23
door bart simpson
Paul schreef:Begrijp daarom nog steeds niet waarom er zo'n ding in mijn auto ligt
wel bruikbaar op de achterzijruiten en de achteruit
Geplaatst: 18.09.2010 - 21:38
door elianmars
Mooie wagen! Gefeliciteerd ermee en heel veel plezier, maar dat gaat ongetwijfeld lukken.
Ik vind het altijd jammer dat de R aan de achterkant zo hoog staat. Verlagen valt niet mee met het Four-C systeem, helaas.
Geplaatst: 18.09.2010 - 22:04
door sbv
Four-C kan je met bijv een Eibach Pro setje prima omlaag krijgen
Geplaatst: 18.09.2010 - 22:33
door elianmars
sbv schreef:Four-C kan je met bijv een Eibach Pro setje prima omlaag krijgen
Ik wilde net mijn post editten, na je berichtje op het andere forum
Verlagen kan dus wel, blijkt

Geplaatst: 19.09.2010 - 00:11
door Morgenstond
Wow, wat een schitterende R!
Geplaatst: 19.09.2010 - 08:29
door bart simpson
sbv schreef:Four-C kan je met bijv een Eibach Pro setje prima omlaag krijgen
is ook zondermeer geweldig voor de homokineten in je achterassen
Geplaatst: 19.09.2010 - 11:19
door 945i
We hebben het over een V70... Een stationcar, geen raceauto.
Deze moet ook nog enig praktisch nut hebben toch? Zou een R nooit (extra) verlagen, zonde van de auto.
Geplaatst: 19.09.2010 - 12:05
door t5power
We hebben het over een V70R, die koop je niet alleen omdat je makkelijker een Ikea kast kunt vervoeren. Ik weet niet hoe het is gesteld met een V70R, maar mijn V70 T5 met FourC staat uitzonderlijk hoog op de poten. Het zou al veel strakker staan als hij wat lager staat, wellicht zal e.e.a. daardoor ook wat strakker rijden.
Geplaatst: 19.09.2010 - 12:10
door 945i
Een T5 zou strak moeten rijden, als dat niet strak genoeg naar jou zin is, dan heb je waarschijnlijk niet de juiste auto gekocht....