Hakan's V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Plaats reactie
pvdwaal
3rd Gear member

HakanC schreef:Ene moment van wel, andere weer niet.. Wel doen? :)
JAAAAHHH, natuurlijk doen!

Sorry alvast voor het verkeerde merk :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
JustinK
2nd Gear member

Die eerste 2 fotootjes zijn bij de Maassilo in Rotterdam toch?
Huidig
Volvo XC40 Recharge TE - Ultimate / Bright Dusk
MicroTech in Charcoal | 20" Glossy Black/Diamond Cut | Pixel-LED | Extra getint glas

Historie
Volvo XC40 D3 GT Polestar Engineered - Inscription / Pine Grey
Volvo V40 D4 - R-Design / Caspian Blue
Volvo V40 D2 - R-Design / Ice White
pvdwaal
3rd Gear member

JustinK schreef:Die eerste 2 fotootjes zijn bij de Maassilo in Rotterdam toch?
Yes :)
De laatste 2 bij europoort / nieuwe waterweg: https://maps.google.nl/maps?q=51.970817 ... 1&t=m&z=15
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
HakanC
3rd Gear member

Ja ja weer bezig geweest..

Zoals jullie weten heb ik een R-Design achter diffuser.. Vond het wel mooi maar klopte niet met de rest van de auto.. alles was wit of zwart en als enige was diffuser grijs.

Heb dus vandaag deze zwart gespoten. Ook beter omdat er volgens mij nu meer R-Designs op de weg zullen komen de komende tijd. Iets meer onderscheid is ook goed :).

Nu nog beslissen of ik de voorste zijruiten ietsjes moet laten blinderen..

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
Laguna-S60
7th Gear member
Contacteer:

Man o man wat een dik ding..!
Meest complete Volvo V40 D2 Rebel Blue
Bas79
2nd Gear member

Haha, had het eerst in de offerte meegenomen maar op het laatste moment toch weg laten halen. Ziet er mooi uit en snap jouw afweging. Ik heb alleen nog meer grijze elementen.

Ben heel benieuwd naar je voorste ramen als je dit laat doen. Ik twijfel er nog over. Wil het namelijk binnen de wettelijke grenzen hebben en weet niet hoeveel de ramen al standaard zijn getint. Mocht jij dat weten hoor ik het graag.

Blijft een mooie bak
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
guidov
2nd Gear member

Bas79 schreef:Haha, had het eerst in de offerte meegenomen maar op het laatste moment toch weg laten halen. Ziet er mooi uit en snap jouw afweging. Ik heb alleen nog meer grijze elementen.

Ben heel benieuwd naar je voorste ramen als je dit laat doen. Ik twijfel er nog over. Wil het namelijk binnen de wettelijke grenzen hebben en weet niet hoeveel de ramen al standaard zijn getint. Mocht jij dat weten hoor ik het graag.

Blijft een mooie bak
vraag even na bij wraplab.nl deze zitten in Arnhem. Zij kunnen je precies vertellen wat wel en niet wettelijk toegestaan is. (mits ze reageren op hun email, dus een beller is sneller)
HakanC
3rd Gear member

Laguna-S60 schreef:Man o man wat een dik ding..!
Thanks ;)
Bas79 schreef:Haha, had het eerst in de offerte meegenomen maar op het laatste moment toch weg laten halen. Ziet er mooi uit en snap jouw afweging. Ik heb alleen nog meer grijze elementen.

Blijft een mooie bak
Heb ook een adresje.. Maar..

ik weet uit ervaring dat raamfolie achteraf altijd lichter wordt na paar maanden.. (door zonlicht etc).

Wat je nu binnen de wettelijke norm doet is dus over paar maanden te licht.. En als je nu te donker doet kun je bekeurd worden.

Aan de andere kant vind ik het nu mooi uitzien omdat je nu ook de lichte bekleding kan zien.. Hmm.. luxeprobleem :))
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
nossy
4th Gear member

Ik vind het top!! Volvo zou dit standaard moeten doen!
guidov
2nd Gear member

Diffuser ziet er goed uit op je auto Hakan.
Maar als het een R design was geweest weet ik niet of ik het mooi had gevonden.
In jouw situatie staat het super
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
wllmzz
3rd Gear member
Contacteer:

aww dit zal zo mn auto kunnen zijn... verder zeg ik niks.. morgen afscheid nemen van mn witte uberC30..

en daarom niet nog en witte (v40) voor mij nu.. maar.. foei wat dik... loveIt
HakanC
3rd Gear member

Wij begrijpen elkaar.. thanks all ;)
HakanC
3rd Gear member

Inmiddels gisteren 40.000 beurt gehad bij 40.500 km. Nog niks aan de hand gelukkig.

Rit van 9400 km totaal tijdens vakantie binnen 3,5 weken (Turkije) heeft ie ook heel netjes gedaan.

Enige wat bij mij speelt is zoals bij velen het lak probleem bij de bumpers (inmiddels al op de 3 hoeken). Nog steeds wachtend op een antwoord van Volvo hoe dit opgelost gaat worden.. Tot dan, beetje bijwerken met lakstift. Anders ziet het er lelijk uit bij een witte auto.

Daarnaast 2 modificaties uitgevoerd:

-Voorste zijruiten zijn licht geblindeerd
-Zonnebaan op de voorruit.

Zal binnenkort hiervan ook foto's plaatsen.
Voskuh
2nd Gear member

Krijg je geen problemen met je werk als je zoveel prive rijdt?
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius

Volvo V40 R-design !!
beschuitfluiter
2nd Gear member

Tevens moet je verdomd goed opletten met het tinten voor je voorste ramen. Politie is hier streng en vaak niet eenduidig in.
besteld op 1-7-2013 : V40 D2 R-Design | Black Sapphire | Business Pack Pro | Premium Sound | camera | getinte ramen | aut. dimmende binnenspiegel | kantelbare zitting met lendesteun | badgeless
07-2009 : C30 1.6D DrivE SPORT | Black Sapphire
2005 Toyota Corolla 2.0 D4D Linea sol executive
1994 Toyota Corolla Sport 1.3 16v 3d
1989 Opel Kadett 1.3LS 8v 3d
1988 VW Polo coupe 1.0
HakanC
3rd Gear member

Voskuh schreef:Krijg je geen problemen met je werk als je zoveel prive rijdt?
Nee.. We mogen onbeperkt ;) Ik zit zelfs op 30.000 totaal privé en 45.000 zakelijk per jaar.

(hoewel in contract 12.000 per jaar staat. Maar in de praktijk wordt daar niks mee gedaan. Zolang je je werk goed doet en genoeg opbrengt zal niemand daarover zeuren denk ik.)
beschuitfluiter schreef:Tevens moet je verdomd goed opletten met het tinten voor je voorste ramen. Politie is hier streng en vaak niet eenduidig in.
Zoals ik al zei zijn ze licht getint ;)
Herko_ter_Horst
2nd Gear member

Met z'n werk waarschijnlijk niet, maar mogelijk wel met de Belastingdienst.

Zie: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... bijtelling
Mazda MX-5 SKYACTIV-G 160 GT-M + Sports Pack - MY2016
Volvo V40 T3 Momentum - MY2014: topic
Volvo C30 1.6D Drive-E Sport - MY2009 lease
Fiat Grande Punto 1.4-16v Sport - MY2006
Mini Cooper S 1.3 Mk.VII - MY2000

Driving matters!
HakanC
3rd Gear member

Herko_ter_Horst schreef:
Met z'n werk waarschijnlijk niet, maar mogelijk wel met de Belastingdienst.

Zie: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... bijtelling
Kan theoretisch kloppen maar dan zou meer dan de half lease rijdend Nederland die regelmatig met auto op vakantie gaat + ieder weekend met de gezin wat doet ook allemaal veel meer gaan betalen...
Herko_ter_Horst
2nd Gear member

Het is inderdaad vrijwel niet te controleren (behalve dan als mensen het openlijk toegeven, bijvoorbeeld door op een forum te posten ;)).
Mazda MX-5 SKYACTIV-G 160 GT-M + Sports Pack - MY2016
Volvo V40 T3 Momentum - MY2014: topic
Volvo C30 1.6D Drive-E Sport - MY2009 lease
Fiat Grande Punto 1.4-16v Sport - MY2006
Mini Cooper S 1.3 Mk.VII - MY2000

Driving matters!
HakanC
3rd Gear member

Volgens mij hebben ze echt wel wat beters te doen ;), Zoals mensen opsporen die aangeven dat ze geen prive rijden in dit wel doen.

Maar in principe heb je wel gelijk hoor. Alleen dit lijkt weer op de discussie van wel of geen grotere velgen na aflevering ;).. Belastingdienst doet met dit soort dingen (nog) niks mee.
Plaats reactie

Terug naar “V40”