JAAAAHHH, natuurlijk doen!HakanC schreef:Ene moment van wel, andere weer niet.. Wel doen?
Sorry alvast voor het verkeerde merk

JAAAAHHH, natuurlijk doen!HakanC schreef:Ene moment van wel, andere weer niet.. Wel doen?
YesJustinK schreef:Die eerste 2 fotootjes zijn bij de Maassilo in Rotterdam toch?
vraag even na bij wraplab.nl deze zitten in Arnhem. Zij kunnen je precies vertellen wat wel en niet wettelijk toegestaan is. (mits ze reageren op hun email, dus een beller is sneller)Bas79 schreef:Haha, had het eerst in de offerte meegenomen maar op het laatste moment toch weg laten halen. Ziet er mooi uit en snap jouw afweging. Ik heb alleen nog meer grijze elementen.
Ben heel benieuwd naar je voorste ramen als je dit laat doen. Ik twijfel er nog over. Wil het namelijk binnen de wettelijke grenzen hebben en weet niet hoeveel de ramen al standaard zijn getint. Mocht jij dat weten hoor ik het graag.
Blijft een mooie bak
ThanksLaguna-S60 schreef:Man o man wat een dik ding..!
Heb ook een adresje.. Maar..Bas79 schreef:Haha, had het eerst in de offerte meegenomen maar op het laatste moment toch weg laten halen. Ziet er mooi uit en snap jouw afweging. Ik heb alleen nog meer grijze elementen.
Ben heel benieuwd naar je voorste ramen als je dit laat doen. Ik twijfel er nog over. Wil het namelijk binnen de wettelijke grenzen hebben en weet niet hoeveel de ramen al standaard zijn getint. Mocht jij dat weten hoor ik het graag.
Blijft een mooie bak
Nee.. We mogen onbeperktVoskuh schreef:Krijg je geen problemen met je werk als je zoveel prive rijdt?
Zoals ik al zei zijn ze licht getintbeschuitfluiter schreef:Tevens moet je verdomd goed opletten met het tinten voor je voorste ramen. Politie is hier streng en vaak niet eenduidig in.
Met z'n werk waarschijnlijk niet, maar mogelijk wel met de Belastingdienst.Voskuh schreef:Krijg je geen problemen met je werk als je zoveel prive rijdt?
Kan theoretisch kloppen maar dan zou meer dan de half lease rijdend Nederland die regelmatig met auto op vakantie gaat + ieder weekend met de gezin wat doet ook allemaal veel meer gaan betalen...Herko_ter_Horst schreef:Met z'n werk waarschijnlijk niet, maar mogelijk wel met de Belastingdienst.Voskuh schreef:Krijg je geen problemen met je werk als je zoveel prive rijdt?
Zie: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/c ... bijtelling