Conradi schreef: New kid on the block![]()
![]()
Prachtige combinatie van koetswerkkleur en wit interieur ! Weerspiegelt de klasse van de wagen. Interieur wel niets voor mij met twee kleine kids haha

Conradi schreef: New kid on the block![]()
![]()
Lekker, hij kan nog net in de zak 5 december!thavipah schreef: 30 november komt mijn auto binnen bij de dealer. Vermoedelijk 4 december rijden. Ik ben blij dat het allemaal goed gekomen is (de stoelmassage leek nogal een dingetje te worden).
Poeh, dat is wel heel lang wachten!thavipah schreef: Ik heb vanaf mijn eerste bestelling op 2 oktober 2014 direct de stoelmassage meebesteld. Dat gaf wel een vertraging in de levering (in eerste instantie). Mijn dealer heeft aangegeven dat mijn auto geleverd gaat worden zoals ik hem besteld heb. Er zijn dus geen opties weggevallen.
Ter bevestigingSRI schreef: @thavipah: Extra genieten straks van de massagestoelen, zijn er weinig met een T8 vd eerste lichting die dat hebben dan denk ik!
@TJK_NL: Ben benieuwd naar de kleur buiten, hij staat er stoer bij zo vd voorkant. Wat is je binnenkleur, meen blond te zien?
Leuk, al die kleurencombi's die langskomen, alhoewel ik zo af en toe best twijfel als ik al dat moois langs zie komen!
Mooie combi!! Gaan wij ook krijgen, onze auto komt als het goed deze week bij de dealer binnen....TJK_NL schreef:Ter bevestigingSRI schreef: @thavipah: Extra genieten straks van de massagestoelen, zijn er weinig met een T8 vd eerste lichting die dat hebben dan denk ik!
@TJK_NL: Ben benieuwd naar de kleur buiten, hij staat er stoer bij zo vd voorkant. Wat is je binnenkleur, meen blond te zien?
Leuk, al die kleurencombi's die langskomen, alhoewel ik zo af en toe best twijfel als ik al dat moois langs zie komen!
![]()
Ben ook wel benieuwd, wat de praktische ervaringen zijn vs dit verhaal.Empereur schreef: The Telegraph lijkt niet onder de indruk... Wat vinden de nieuwe berijders van deze review?
http://www.telegraph.co.uk/cars/volvo/xc90/t8/
Ik heb het al eerder gezegd: de V60 Plug-In Hybrid voelt in Power stand wel echt aan als een 300 pk auto, het kan dus wel.Conradi schreef:Wat wel klopt is dat de XC90 nooit als een 407 pk ‘beest’ aanvoelt, zoals de Duitsers dat kunnen. Als je dat wilt moet je ergens anders shoppen. Hij is wèl super comfortabel.