Tebee, ik geef je deels gelijk.
Echter in dit geval betreft het een duidelijke fout van Volvo België, niet in Nederland waar het anders staat, en dus dienen zij maar een oplossing voor te stellen.
Los daarvan heb ik de auto besteld in december 2018 VOOR deze beschikbaar was. Dus een echte testrit kon niet, de wagen bekijken en zien hoe deze uiteindelijk zou zijn kon niet. Die verwarmde achterbank met display heb ik echter WEL gezien in een wagen, los van T6 of T8 of wat dan ook. Het was hier dus een aankoop op basis van de configurator en vragen die gesteld zijn aan de verkoper en wat er staat...
Zoals het verwarmde stuur dat ik absoluut wou en standaard in de T8 2019 was maar niet meer in de 2020. Hun hiervan duidelijk verwittigd en ging in orde zijn maar dat verwarmde stuur heb ik ook niet en gaan ze nu achteraf inbouwen. Lijkt me toch dat de dealer een aantal steekjes heeft laten vallen maar ik laat het niet aan mijn hart komen en probeer zoveel mogelijk te genieten van de wagen!
Gisteren na nog geen 2 weken alarm band rechtsvoor... 2.0 druk ipv 2.9 ... nagel erin

Gelukkig gerepareerd en nu hopen op wat meer geluk.
Twee vragen bij deze alvast.
1.Verkoper heeft in GPS thuisadres ingezet maar is in midden straat en dus word ik soms verkeerd gestuurd van de andere kant door allerlei kleine banen naar midden van de straat wat niet ideaal is. Hoe pas ik dan aan want lijk dat niet te vinden, zelf niet in manual (sorry!)
2. En voor de gebruikers van Waze, wellicht kan ik dit niet maar nu krijg ik steeds als er een melding is geluid in de wagen dat even wegvalt zonder dat ik iets hoor en is enorm vervelend. Staat ergens auto stil langs kant van de weg, muziek valt weg etc. Ik zou enkel het flitsen willen weten, al de rest niet maar zal eigen zijn aan Waze en dan kan ik best opteren voor alle geluid uit en gewoon af en toe op scherm kijken?