scherp Fer, dank jeferretje schreef:Ja maar, dat vindt Walter niet leuk....... begrijp dat nou.....
Enneh Walter, aai over de bol, kusje op de neus, er zijn belangrijker zaken om je over op te winden.....

scherp Fer, dank jeferretje schreef:Ja maar, dat vindt Walter niet leuk....... begrijp dat nou.....
Enneh Walter, aai over de bol, kusje op de neus, er zijn belangrijker zaken om je over op te winden.....
Ahh, helder. Zie het nu ook... had even snel door het stuk gelezen en dacht dat het nog verder liep :roll: ..ZX10r schreef:dit is alles ingekomen stuk, eerdere test icm peugeot is al eens gepost
Wie heeft het over terecht of niet terecht??Walter schreef:oh als het in de AutoVisie staat, dan moet het wel terecht zijn. Nu loop ik tegen de lamp. Sorry aan iedereen die ik de afgelopen weken voorgelogen heb, dat was de opdracht van mijn broodheer, aangedikt met wat Zweedse steekpenningen. Morgenochtend demonstratie in Beesd, spandoeken, hoempapaband, fluitjes, FNV, CNV, NOC*NSF, etc Dan moet het helemaal goed komen
:BIG:NielsPHEV schreef: Overigens heeft de auto een enorm nadeel wat nog niet als ervaring is gepost forum en dat is dat je enorm kramp in je kaken krijgt van de constante glimlach als je rijdt. Kijk dit is nou een punt waar we VCNL op moeten aanspreken want daar hadden ze ons op moeten wijzen. Wellicht juristen op het forum die me willen bijstaan ?
Briljant Niels!NielsPHEV schreef:Mijn stelling is als het je niet bevalt moet je de auto niet bestellen. Weet zeker dat je de bestelling kostenloos mag annuleren. Als je de auto afneemt mag je uiteraard kritisch zijn maar zeuren over zaken die (in mijn ogen) essentieel zijn voor het concept zoals kleinere wielen met lage rolweerstand en geen flippers begrijp ik niet. Wanneer je de auto op 20" drugdealer velgen zet (een halve meter !) met zacht sport rubber en alleen maar handschakeld wit rijden heb je nauwelijks iets aan het hybride concept.
Wanneer je dat echt wilt niet zeuren een afbestellen en een T6 met flippers kopen of van mijn part een 330D.
Ik heb altijd moeite met de dubelle moraal, wel de voordelen en niet de "nadelen"
Overigens heeft de auto een enorm nadeel wat nog niet als ervaring is gepost forum en dat is dat je enorm kramp in je kaken krijgt van de constante glimlach als je rijdt. Kijk dit is nou een punt waar we VCNL op moeten aanspreken want daar hadden ze ons op moeten wijzen. Wellicht juristen op het forum die me willen bijstaan ?
+1!Walter schreef:Briljant Niels!NielsPHEV schreef:Mijn stelling is als het je niet bevalt moet je de auto niet bestellen. Weet zeker dat je de bestelling kostenloos mag annuleren. Als je de auto afneemt mag je uiteraard kritisch zijn maar zeuren over zaken die (in mijn ogen) essentieel zijn voor het concept zoals kleinere wielen met lage rolweerstand en geen flippers begrijp ik niet. Wanneer je de auto op 20" drugdealer velgen zet (een halve meter !) met zacht sport rubber en alleen maar handschakeld wit rijden heb je nauwelijks iets aan het hybride concept.
Wanneer je dat echt wilt niet zeuren een afbestellen en een T6 met flippers kopen of van mijn part een 330D.
Ik heb altijd moeite met de dubelle moraal, wel de voordelen en niet de "nadelen"
Overigens heeft de auto een enorm nadeel wat nog niet als ervaring is gepost forum en dat is dat je enorm kramp in je kaken krijgt van de constante glimlach als je rijdt. Kijk dit is nou een punt waar we VCNL op moeten aanspreken want daar hadden ze ons op moeten wijzen. Wellicht juristen op het forum die me willen bijstaan ?
Je heb de luxe kentekens dus besteld ?Jeroen schreef:Jammer dat het deze kant op gaat, de sfeer is ver beneden peil nu.
Helaas ga ik dit weekend nog niet met de PIH rijden, kenteken is nog niet binnen.
Maar goed, heb er ook nog geen winterbanden voor dus we tuffen dit winterse paasweekend lekker door met de XC.
Heb nog helemaal geen platen kunnen bestellen want heb mijn kenteken papieren nog niet binnen.Autozoeker schreef:Je heb de luxe kentekens dus besteld ?Jeroen schreef:Jammer dat het deze kant op gaat, de sfeer is ver beneden peil nu.
Helaas ga ik dit weekend nog niet met de PIH rijden, kenteken is nog niet binnen.
Maar goed, heb er ook nog geen winterbanden voor dus we tuffen dit winterse paasweekend lekker door met de XC.
wat is eigenlijk het verschil tussen een luxe en niet luxe ?