Terugreis ging vlot en gelukkig (bijna) geen neerslag zodat hij staat te glimmen in de straat.
Heel erg naar mijn zin gehad! Veel leuker dan in je eentje poetsen Iedereen THNX voor de gezelligheid en de organisatie natuurlijk een extra pluim!!!
Zie hier trouwens niets terug over het gebak. Mr. Ed hartelijk dank en een mooie verjaardag morgen!
EX40 SMER, Ultimate bj 2024, Bright Dusk, Tailored Wool, Pixel led, etc.
C70 Summum Tourer T5 bj 2011, Flamenco Red Pearl, Luxury line, Comfort pack, Smart Top, RV-camera, 18' Morpheus z, 17' Sadira w
244 DL jubileum bj 14/04/1977 Ljusgrå XC40 T5 recharge, bj 2020, Christal White. R-design 240 GL bj 1990, Mellanblå Amazon P130 - 121 bj 1964, Sahara Geel V70 2.4 170 PKbj 2004, Edition 1, Nautic Blue Pearl V40 2.0 i bj 2003, Europa Sports Exclusive
Ook ik ben nu lekker thuis en ik mag wel zeggen dat het een erg geslaagde dag was.
Ik wil ook hier nog even iedereen en vooral ook Steve met zijn helper bedanken voor zijn komst vooral ook omdat het weer niet echt uitnodigd voor een poetsdag , maar je ziet maar weer wat ervan komt met een positieve instelling..... en die hadden wij .
Ook nog Mr.Ed ....morgen een hele fijne verjaardag , de binnekomst met gebak was "overdonderend" .
Ben ook nog bedankt voor jou komst, ik zag dat je een mooie set matten had meegenomen.... misschien iets voor de verkoop hier...zag er erg mooi uit.
Foto's kijk ik hier wel voor op de site want ik ben er weinig aan toegekomen om wat mooie plaatjes te schieten.
Toch was ik nog niet tevreden over de kap Hans.
Naar mijn idee had ik er meer uit kunnen halen maar daar was helaas geen tijd voor.
Misschien een andere keer
Vinden jullie het goed als ik wat foto`s leen van iedereen die ik op mijn site mag zetten onder clinics ?
Ik ben er helaas niet aan toegekomen om zelf foto`s te maken (op 2 na).
Iedereen bedankt voor deze leuke dag en natuurlijk speciaal Edwin (en zijn broer), Steve en Bjorn. Alles was prima geregeld en weer veel geleerd. Als hekkensluiter was ik waarschijnlijk als laatste thuis. Jammer genoeg is de auto al weer vies, maar ik weet nu hoe het goed moet
'Laten we het beestje maar gewoon bij de naam noemen......'
Ik wist dat ik wat zou missen (al hoewel ik het prima naar mijn zin heb gehad).
Het ziet er allemaal weer pico bello uit jongens!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.
2022 XC40 P6, geen OR maar gewoon blauw 2017 XC60 mooi wit is niet lelijk 2011 Burton 2009 XC70 OR: kan het nog mooier? 2006 S80 XZ-NF-90: style and safety 2005 Saab 9-3 ('98 ) 1995 340 DL (grijs) TD-52-VX: Parkinson 1992 740 D Estate (wit) YS-32-HB: Machtig 1984 340 D (rood): Mijn eerste
Vanuit nog net Twente iedereen bedankt voor de gezelligheid. Mr. Ed thnx voor het gebak en morgen een fijne dag gewenst. Steven en Björn bedankt voor jullie advies. En natuurlijk Edwin en broer bedankt voor het beschikbaar stellen van de ruimte. Het buffet was heerlijk. Wellicht een optie voor februari 2011......
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
Het was gezellig oude en nieuwe forummers in real life te ontmoeten en de poetsbaas aan het werk te zien. Wat is er veel spul om het blik te poetsen zeg! voor elk middeltje en materiaal een ander lapje!.
De lunch rook heerlijk en iedereen zat meer te bunkeren dan ik in 3 dagen eet!
Poetsdagen moeten we maar vaker organiseren. Wie een geschikte lokatie weet mag zich melden.
En over de matjes.... Ik ben in gesprek met de producent over mogelijk speciale forumvoorwaarden. Ik kom daar in een apart topic op terug zodra het zover is.
Ook ik ben zeer tevreden over deze poetsmeeting.
Ed bedankt voor het gebak en de gezelligheid in de "washoek"
Edwin bedankt voor de organisatie met verwarming, eten en lokatie. Top.
Leuk om Ben ook even te zien, auto is nu ook uitgerust met Forum sticker en elanden op de flanken.
Steve en Bjorn bedankt voor de uitleg en assistentie.
Heb veel geleerd en kan van het voorjaar nog vele uurtjes aan de slag met alle nieuwe spullen en kunde.
Moest eerder weg om naar de verjaardag naar mijn vader te gaan en heb hem als kado een volledige poetsbeurt aangeboden zodat ik in het voorjaar eerst op zijn auto kan oefenen.
Gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
V70 MY12 D5 AWD Summum, Inscription, Driver support line, Security line, Four-C, Xenium pakket, Premium audio etc etc etc. Caspian Blue 18" Cratus Winter, 18" Odyseus Zomer V70 MY07 D5 Summum, Inscription full options van 150.000 tot 387.000 gereden van dec 2009 tot Jan 2015
Jaguar XJ6 4.2 Series 1 Babyblue 1972
Harley Davidson Electra Glide Ultra Classic 2009
Ik denk dat Hans zijn kap weer kan laten doen de volgende keer, want nu glimd zijn andere kant weer beter !
(2006-02) V50 Geartronic Kinetic , Black Sapphire metallic, 18 inch Medusa, RTI, High performance sound.
Evenveel pk's als een gemiddelde manege. (2006-03) S40 Geartronic Momentum, Black Sapphire metallic, 16inch, RTI, High performance sound.
Ook ik wil ieder nog bedanken voor de gezelligheid en Steve en Bjorn bedankt voor het advies om onze auto's weer te laten glimmen.
En Edwin natuurlijk bedankt voor de lokatie en het overheerlijke eten.
Groetjes Marcel
Peugeot Partner mpv zenith uitvoering van 2006 De duikmobiel sinds 23-1-2010 V70 D5 Momentum met 185 Pk MY08 BJ 2007 Der grose
met Mobility line, Estateline, RTI navigatie + achteruit rijcamera, Hig performance audio, afneembare trekhaak