Geplaatst: 12.04.2011 - 20:02
Voor welk interieur ga je Volvoman / Niels?
het rode of lichte interieur, of wordt het zwart
het rode of lichte interieur, of wordt het zwart

Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Ik ga voor een donker interieur met dynamic zwart leer, stoel met iets meer steun dus (wist overigens niet dat de LE andere interieur mogelijkheden had)Rob Bakker schreef:Voor welk interieur ga je Volvoman / Niels?
En is featherline het rode of lichte interieur
Klopt, is een summum my 2011. Briefje erop met LE. Schrok me verloren want ik had het persbericht gemist. Eerste verkoper kon me niet helpen. Gelukkig was Ivor Hooftman er ook om inderdaad alle vermoedens die hier geuit zijn te bevestigen.Volvoman schreef:Omdat het model op de Rai een 2011 is?Ben schreef:Even nagevraagd: De velgen onder de V70 Limited Edition zijn 17" Saga velgen.
Maar op de Rai zijn andere velgen gemonteerd. Vraagmenietwaarom.
Zeer professioneel is dat :roll:Rudyvg schreef:
Klopt, is een summum my 2011. Briefje erop met LE.
Ja dat is wat. Onder mijn neus werd de sticker die erop zat verwijderd, de ruit schoongemaakt en een printje met de LE tekst onder de ruitenwisser geschoven...casper schreef:Zeer professioneel is dat :roll:Rudyvg schreef:
Klopt, is een summum my 2011. Briefje erop met LE.
Sorry, andere bericht van Volvomaffia nog niet gelezen en de link gevolgd. Vermogen dus ongewijzigd maar wel verbeterde opbouw.Rudyvg schreef:Iemand overigens al te weten gekomen hoeveel vermogen de D3 krijgt? Als ik het goed heb gelezen krijgt die ook meer, maar alleen de 215 pk van de D5 zijn genoemd.
Volvo presenteert nu verfijnde versies van zijn vijfcilinder dieselmotoren in de V70, XC70 en S80. De D5 wint daardoor aan kracht. Het maximumvermogen stijgt van 151 kW (205 pk) naar 158 kW (215 pk) en het koppel van 420 Nm naar 440 Nm. Het vermogen en de trekkracht van de 2,0-liter D3 blijven gelijk. Deze krachtbron wint vooral aan souplesse door aanpassingen van de turbolader en is daarbij iets zuiniger geworden.Rudyvg schreef:Iemand overigens al te weten gekomen hoeveel vermogen de D3 krijgt? Als ik het goed heb gelezen krijgt die ook meer, maar alleen de 215 pk van de D5 zijn genoemd.
en ik denk ook zonder schuifdak, hoewel het R stuur dermate weing afwijkt van het standaard stuur dat ik wel 500 euri nin de pocket houd...Paul schreef:En met een schuifdak?
neem toch aan dat het iets anders is het zou onlogisch zijn om een meerpijs te vragenVolvoman schreef:OK, bedankt. Ben benieuwd of die ook wat dikker is dan het standaard stuur, ziet er wel mooi uit.
gaatjes zijn eigenlijk niets dus ik betaal extra voor nietsVolvoman schreef:het enige verschil is een gaatjes rand (geperforeerd leer, dikte blijft gelijk).