Pagina 12 van 20

Geplaatst: 24.10.2011 - 18:30
door snrbcb
Zo kunnen we lekker lang doen met de 2x gratis mapcare....

Geplaatst: 24.10.2011 - 19:57
door rsnhakan
En wij hebben deze e-mail ook ontvangen... nou we zouden die update deze maand ontvangen, toch?? Lekker is dat. Die update van volgend jaar zal dan niet veel nieuws met zich meebrengen.
Dear *,

Earlier this year we informed you of a delay in the shipment of the map update for your Volvo Navigation system as part of the MapCare programme. Unfortunately, we are still encoutering technical issues with the production of the discs with our supplier in Japan. We are working hard on finding a solution and will inform you as soon possible to confirm the new delivery date of your map update.

We apologise for the inconvenience this may cause you and thank you for your patience.



Sincerely,

Volvo MapCare™ customer contact centre

Geplaatst: 24.10.2011 - 19:58
door arnoud
ach, het navigatiesysteem was toch al zo goed als onbruikbaar...

Geplaatst: 05.11.2011 - 18:51
door snrbcb
......November.......

Volgens mij zijn ze bij MapCare echt de weg kwijt.

Zal ik m'n schoen maar eens zetten?

Geplaatst: 05.11.2011 - 19:20
door crackedtooth
JojoV60 schreef:Ontving zojuist het onderstaande bericht als reactie op mijn vraag per wanneer de kaartupdate voor de v60 2011 beschikbaar zou komen.

Momenteel heeft onze leverancier in Japan te maken met technische problemen bij de productie van DVD updates. We stellen al het mogelijke in het werk om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Onze oprechte excuses voor het eventueel veroorzaakte ongemak en danken u voor uw geduld en begrip.

Met vriendelijke groeten,

Customer Contact Centre Volvo MapCare?

Gratis internationaal nummer: 00800 3737 4627
Zal wel in de buurt van de kerncentrales staan (no joke)

Geplaatst: 06.11.2011 - 09:05
door arnoud
Of zijn machines staan in Thailand...


Toch maar de geiger teller er bij pakken als we ze binnen krijgen :)

rti volvo sasieczno

Geplaatst: 13.11.2011 - 17:23
door jeromski
ik ben van gisteren terug uit polen.ik ben naar mijn huis geweest in het dorpje sasieczno. heb net ook de laaste update gekocht nu blijkt het er wel op te staan hij geeft aan de stad obrovo en de straat sasieczno.maar sasieczno is gewoon een dorp.van ongeveer 5km lang hij geeft maar 2 km aan.ik hoop dat de volgende update helemaal in orde zal zijn voor dit dorp

Geplaatst: 13.11.2011 - 17:31
door rsnhakan
Waarom hebben sommigen nog steeds geen update ontvangen? We hebben hem al een paar maanden geleden aangevraagd.

Geplaatst: 18.11.2011 - 20:14
door Rogier64
Heb de nieuwe versie ook in mijn auto zitten. Update ging vanzelf en werkt op zich prima. Alleen kan ik voor de stembegeleiding niet wisselen tussen vrouw en man. Ik heb alleen een vrouw als stembegeleiding. Niet dat dit onoverkomelijk is, maar hebben jullie dit ook of doe ik wat niet goed? Het gaat dus om de MMM2 RTI.

Geplaatst: 21.11.2011 - 10:09
door rsnhakan
Ik heb net contact gehad met Navteq. 2 verschillende mensen aan de lijn. De één vertelt mij dat ze het voor mij zal nakijken wanneer de update bij ons geleverd zal worden en de ander garandeert mij dat niemand die update nog heeft en hij ook niet weet wanneer die binnen komt. Ik zeg tegen hem, ik ken mensen die de update al hebben, heeft die geen antwoord op. Ik moet het maar met de dealer oplossen volgens diegene. Hij zei letterlijk: "misschien kan de dealer de update op een andere manier voor jou uitvoeren"

(ik had het VIN nummer niet bij de hand, dus moest opnieuw bellen en toen kreeg ik iemand anders aan de lijn)

Geplaatst: 27.11.2011 - 09:40
door snrbcb
En toen was het dus al bijna Sinterklaas.............en nog niks binnen.

Geplaatst: 08.12.2011 - 22:25
door mlerutte
Tja en zo is ookSinterklaas alweer naar spanje, maar nog altijd geen map care update.
Misschien hopen onder de kerstboom

Geplaatst: 08.12.2011 - 22:45
door arnoud
Misschien volgend jaar koninginnedag niet verkeerd rijden op de randweg? :)

Geplaatst: 09.12.2011 - 08:18
door Carlsson 900
Maar men levert wel de "uiterste krachtinspanning" om de klant binnen redelijke termijn tevreden te stellen?

Geplaatst: 09.12.2011 - 10:07
door bart simpson
met 2 updates per jaar is een klant al niet meer tevreden, en wat heeft een update doorgaans voor toegevoegde waarde?

Geplaatst: 09.12.2011 - 10:14
door arnoud
Ik zie de toegevoegde waarde van kaartupdates voor een RTI systeem zeer zeker wel. Jij niet?

Het is niet voor niets dat ik op dit moment maar mijn TomTom in de auto gebruik, daar heb ik tenminste de laatste kaarten op, de RTI kaarten vertrouw ik niet genoeg om te gebruiken.

Geplaatst: 09.12.2011 - 10:28
door crackedtooth
bart simpson schreef:met 2 updates per jaar is een klant al niet meer tevreden, en wat heeft een update doorgaans voor toegevoegde waarde?
Bart, er verandert meer in wegennet in nederland dan je denkt.
Hangt van je beroep en gebruik van je auto af. En hoe hard de gemeentes aan het werk zijn.

Geplaatst: 09.12.2011 - 11:05
door bart simpson
ik zie hier een generatie van mensen die zonder de meest actuele kaartinfo (en zonder RTI) zelfstandig de weg niet meer kunnen vinden...

Geplaatst: 09.12.2011 - 11:08
door crackedtooth
bart simpson schreef:ik zie hier een generatie van mensen die zonder de meest actuele kaartinfo (en zonder RTI) zelfstandig de weg niet meer kunnen vinden...
heheh.. ik mis de updates niet Bart,
wel de flitspalen service

maar vergeet niet, ook de gemiddelde accountmanager is tegenwoordig veel strakker ingepland, dus minder tijd om op het einde 10 minuten fout te rijden

Geplaatst: 09.12.2011 - 11:11
door bart simpson
vervelend voor hem/haar, en?