ouwe glorie in een nieuw jasje...

Dan moet er ook nog een oak interieur in enz... gaat me meer kosten dan een V70 blackcurrant !wim de jong schreef:dan laat je de XC overspuiten.........Blackcurrant.
ouwe glorie in een nieuw jasje...
Waarom heb je de wagen dan niet laten herstellen?BlackcurrantV70 schreef:Ik zou nog echt twijfelen om de XC60 terug in te ruilen....
Ik heb dat ook....als het mijn vrouw zou betreffen.ppFreddy schreef:Inderdaad, zeer spijtig, maar als je alles moet laten herstellen kan je net zo goed een andere kopen, kost je even veel. Best wel jammer eigenlijk als je gewoon weet dat 'ie volledig in ere kan hersteld worden door iemand die gewoon de stukken heeft liggen.
Doet pijn om een auto waar je jaren zelf goed voor gezorgd hebt over te laten aan iemand anders. Toen ik mijn V50 verkocht was dat ook wel met een beetje hartpijn, ik kon alleen maar hopen dat de wagen een nieuw baasje kreeg dat er even goed voor zou zorgen. Deze week zag ik mijn oude V50 geparkeerd staan, mooi blinkend, de velgen ook proper gekuist (ook vanachter, dus geen carwash werk) en dat deed toch wel deugd. Overigens duurde de hartpijn niet zo lang, de XC60 is simpelweg veel meer auto dan de V50.
Op deze foto zie ik een 242GT staan, gaan zie die ook opknappen?Philken schreef:eerste fase gestart
Uploaded with ImageShack.us
(ondertussen is ook al de voorbouw volledig gedemonteerd, is nog gebeurt nadat ik deze foto trok)
Ik had dit gevoel alleen voor deze Blackcurrant V70, als ze morgen mijn XC60 in de prak rijden zou ik zeggen, ok spijtig, op naar een volgende.diesel01 schreef:Ik heb dat ook....als het mijn vrouw zou betreffen.ppFreddy schreef:Inderdaad, zeer spijtig, maar als je alles moet laten herstellen kan je net zo goed een andere kopen, kost je even veel. Best wel jammer eigenlijk als je gewoon weet dat 'ie volledig in ere kan hersteld worden door iemand die gewoon de stukken heeft liggen.
Doet pijn om een auto waar je jaren zelf goed voor gezorgd hebt over te laten aan iemand anders. Toen ik mijn V50 verkocht was dat ook wel met een beetje hartpijn, ik kon alleen maar hopen dat de wagen een nieuw baasje kreeg dat er even goed voor zou zorgen. Deze week zag ik mijn oude V50 geparkeerd staan, mooi blinkend, de velgen ook proper gekuist (ook vanachter, dus geen carwash werk) en dat deed toch wel deugd. Overigens duurde de hartpijn niet zo lang, de XC60 is simpelweg veel meer auto dan de V50.
Het is een auto van staal en daar hebben we er veel van...
Ik dacht dat ik neurotische trekjes had mbt een auto, niet direct parkeren bij de ingang van de super, speelplaatsen waar kinderen hun ding doen maar als ik het zo lees zijn er ergere gevallen...
Zonde, dat een vrij unieke auto zo aan zijn eind moet komen.Philken schreef:is idd een 242GT, is 'wat' van bekend:
auto heeft een ongeval gehad(voorrang van rechts gemist)
neus staat een klein beetje naar links, ik ken de vorige eigenaar, heeft 'm indertijd verkocht na het ongeval aan CS omdat hij juist een zaak was begonnen en de tijd, middelen niet had om te herstellen, en hij had ook de plaats niet om de auto tjdelijk te stallen tot hij die middelen had
de motor is verkocht aan een andere vriend van mij om in een Amazon te leggen, is volledig gereviseerd dacht ik maar nog niet gemonteerd geweest
CS heeft die kas gekocht als reserve voor zijn 242 racer, buiten de voorkant(en motor) is volgens mij die auto kompleet(zal er eens op letten als ik er ben)
kan altijd eens polsen of hij deze zou willen verkopen?
http://www.broekhuisdirect.nl/occasion/ ... open/18922BlackcurrantV70 schreef:Ik had dit gevoel alleen voor deze Blackcurrant V70, als ze morgen mijn XC60 in de prak rijden zou ik zeggen, ok spijtig, op naar een volgende.
De Blackcurrant V70 was simpelweg erg mooi en haast onvindbaar.
::roll:Discovery schreef:http://www.broekhuisdirect.nl/occasion/ ... open/18922BlackcurrantV70 schreef:Ik had dit gevoel alleen voor deze Blackcurrant V70, als ze morgen mijn XC60 in de prak rijden zou ik zeggen, ok spijtig, op naar een volgende.
De Blackcurrant V70 was simpelweg erg mooi en haast onvindbaar.