Bijde zijdeuren €45,-
Achterste 2 ramen en achterklepruit €70,-
Staan nu in de volvo zomergids en zijn dus in de actie! (landelijk)
is zeker klassepatricks80 schreef:werd vandaag gebeld door de dealer dat ze in de aktie waren en of ik er nog zin in had
was namelijk al eerder geweest er voor een week of 3 geleden en toen vertelde hij dat ze inde zomeraktie zaten
verrekkense goede service vind ik
de zomeractie loopt momenteel, dat is min 50% op je sunblindsV-enominaal-70 schreef:Wellicht kun je nog korting bedingen als je auto een (grote) beurt krijgt. Is vandaag bij mij al gelukt 15% er af meneer en tot ziens bij de volgende onderhoudsbeurt (waarschijnlijk tellen ze het er later de gehele 115 euri er wel bij op :oops: ) Maar tot die tijd heb ik ze te pakken :twisted:
50% van € 115,-?bart simpson schreef:de zomeractie loopt momenteel, dat is min 50% op je sunblindsV-enominaal-70 schreef:Wellicht kun je nog korting bedingen als je auto een (grote) beurt krijgt. Is vandaag bij mij al gelukt 15% er af meneer en tot ziens bij de volgende onderhoudsbeurt (waarschijnlijk tellen ze het er later de gehele 115 euri er wel bij op :oops: ) Maar tot die tijd heb ik ze te pakken :twisted:
Jaaaaaa..... :roll:bart simpson schreef:50% op "iets" is volgens mij meer dan 15% op "iets"
Als jij dat zo begrepen hebt ga gewoon eens informeren bij je dealer die kan het vast goed uitleggenAlexV70 schreef:Jaaaaaa..... :roll:bart simpson schreef:50% op "iets" is volgens mij meer dan 15% op "iets"
Laat ik nu begrepen hebben dat de aanbieding € 115,- is.
Maar als ik jou nu goed begrijp kan ik de sunblinds dus voor € 57,50 ophalen.
Zal wel moeten want hier wordt het niet duidelijker....bart simpson schreef:Als jij dat zo begrepen hebt ga gewoon eens informeren bij je dealer die kan het vast goed uitleggenAlexV70 schreef:Jaaaaaa..... :roll:bart simpson schreef:50% op "iets" is volgens mij meer dan 15% op "iets"
Laat ik nu begrepen hebben dat de aanbieding € 115,- is.
Maar als ik jou nu goed begrijp kan ik de sunblinds dus voor € 57,50 ophalen.
ik moet achterin wel wat friemelen om ze strak te krijgen, maar 10x mooier dan andere oplossingenvincent65 schreef:Net de 5 sunblinds geplaatst, werkt heel makkelijk en staat toch wel strak.
(helaas niet zo heel goed te zien op de foto....)
hehehe je begrijpt wat ik bedoelOceanracer schreef:Ik heb ze nooit meer in elkaar kunnen vouwen. Dan maar niet...