Geplaatst: 11.04.2013 - 15:32
Daar herken je ook altijd oude nederlandse autos door in het buitenland. Het leuke oranje 3-hoekje!
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Grapje, mijn Golfje cabrio had een kapotte accu.Autozoeker schreef:maar wat wil je met de foto aangeven ? kapotte accu of?
Met die pas kom je de parkeergarage niet in of uit hoor, dus rekenen maar dat je naast de laadkosten ook gewoon parkeergeld betaald.Autozoeker schreef:Nog een tip om voor 3,08 euro de hele dag in grote steden als amsterdam en rotterdam te parkeren:
http://www.thenewmotion.com/producten/laden-bij-q-park/
je betaalt alleen laadkosten, ongeacht hoelang je geparkeerd staatPasje is verder gratis (snel laden werkt niet voor pih)
Nee hoor, kijk dat filmpje evenojee99 schreef:Met die pas kom je de parkeergarage niet in of uit hoor, dus rekenen maar dat je naast de laadkosten ook gewoon parkeergeld betaald.Autozoeker schreef:Nog een tip om voor 3,08 euro de hele dag in grote steden als amsterdam en rotterdam te parkeren:
http://www.thenewmotion.com/producten/laden-bij-q-park/
je betaalt alleen laadkosten, ongeacht hoelang je geparkeerd staatPasje is verder gratis (snel laden werkt niet voor pih)
Ik parkeer dagelijks in een Q-park. Hier staat ook een elektrische wagentje van de gemeente, maar die hebben toch echt hun aparte Q-park key nodig (met bijbehorende maandelijkse kosten) om de garage in en uit komen.Autozoeker schreef:Die meneer van Qpark zegt toch heel duidelijk.
Als je 2 uur laad en 4 uur parkeert, betaal je alleen 2 uur laadkosten? Even navragen dan.
Ik weet verder dat je in utrecht bij openbare laadplekken, alleen tegen laadkosten kan parkeren.
Mijn aanname is dat die meneer bedoelde te zeggen:Autozoeker schreef:Die meneer van Qpark zegt toch heel duidelijk.
Als je 2 uur laad en 4 uur parkeert, betaal je alleen 2 uur laadkosten? Even navragen dan.
Ik weet verder dat je in utrecht bij openbare laadplekken, alleen tegen laadkosten kan parkeren.
Hmm jullie lijken helaas gelijk te hebben, al die gratis parkeer kosten worden overal afgebouwd.
Dat lijkt mij nogal wiedes. Wanneer de accu vol is, stopt de PIH met laden. Zou een fraaie bedoeling zijn als je dan toch kWh's zou blijven betalen...ojee99 schreef:Mijn aanname is dat die meneer bedoelde te zeggen:
"Als je 2 uur laadt en 4 uur parkeert, betaal je behalve de 4 uur parkeerkosten slechts 2 uur laadkosten en geen 4 uur laadkosten"
Inderdaad, maar blijkbaar vragen sommige mensen zich dit af, en dient dit nog eens duidelijk benadrukt te worden. (Wat vervolgens weer onduidelijk gecommuniceerd wordt en weer nieuwe vragen opwekt...BanRay schreef:Dat lijkt mij nogal wiedes. Wanneer de accu vol is, stopt de PIH met laden. Zou een fraaie bedoeling zijn als je dan toch kWh's zou blijven betalen...ojee99 schreef:Mijn aanname is dat die meneer bedoelde te zeggen:
"Als je 2 uur laadt en 4 uur parkeert, betaal je behalve de 4 uur parkeerkosten slechts 2 uur laadkosten en geen 4 uur laadkosten"
Zou me anders niets verbazen hoor. Parkeergarages hanteren wel meer merkwaardige rekenmethodes. Zo duurt een uur in een parkeergarage geen 60 minuten maar slechts 52, rekent men een uur als je toch maar 10 minuten hebt gestaan, of 2 uur als je 1 uur+5 minuten hebt gestaan, wat dan dus 57 minuten was, maar dat is alleen buiten de parkeergarage minder dan en uur, ...BanRay schreef:Dat lijkt mij nogal wiedes. Wanneer de accu vol is, stopt de PIH met laden. Zou een fraaie bedoeling zijn als je dan toch kWh's zou blijven betalen...ojee99 schreef:Mijn aanname is dat die meneer bedoelde te zeggen:
"Als je 2 uur laadt en 4 uur parkeert, betaal je behalve de 4 uur parkeerkosten slechts 2 uur laadkosten en geen 4 uur laadkosten"