Ik heb het inderdaad niet geredKoots schreef:Maareh Reimerink, heb je jezelf nou niet onnodig lekker gemaakt? Lijkt me moeilijk om nu nog tot volgend jaar te moeten wachten...

Ik heb het inderdaad niet geredKoots schreef:Maareh Reimerink, heb je jezelf nou niet onnodig lekker gemaakt? Lijkt me moeilijk om nu nog tot volgend jaar te moeten wachten...
Hoi groenenp,groenenp schreef:He Reimerink,
Ik zie dat je geslaagd bent. Ik ook! Net gisteren handtekening gezet. Stevig onderhandeld, ietsje van de prijs af, maar vooral extra garantie, volledige beurt, alles gecleaned, gereiningd, gespoten waar nodig en gepolijst. Trekhaak erop en over 2 weken zoeven!
Wow kan niet wachten..
Nog even afwachten en een beetje nerveus of ze alle afspraken (schriftelijk en mondeling) nakomen bij Nordic!
Naar mijn bescheiden mening heb je het goed gedaan.Reimerink schreef:De onderhandelingen waren heeeeel moeilijk.
Had AlexV70 gelijk en heeft Wegkamp meegelezen?
Ten aanzien van de prijs: Daar kon geen cent af.
Wat dan wel?
- grote beurt
- vervangen distributieriem
- afneembare trekhaak
- garage niet 3 maar 6 maanden
- garantie wordt uitgevoerd door mijn "eigen" garage
Ben ik te gretig geweest?
Had ik langer moeten wachten?
Ik denk het niet en ik ben zeer tevreden met de deal.
Dat heb ik bewust achterwege gelaten, wie weet is er nog iemand op het forum die een zoektocht start.....AlexV70 schreef:ps: heb je nog vermeld dat je de tip via het forum had?
Dat wordt begin januari dus de spanning blijft (maar wel anders).hans anesthesie schreef:Wanneer krijg je 'm? Gaat niet meer lukken voor zaterdag zeker
Ik ben ook niet zo voor dat chippen....hans anesthesie schreef:En met de 163pk diesel ga je erg gelukkig worden, dat weet ik zeker. Ik schreeuwde ook erg hard dat ik meteen zou gaan chippen. Vanmidag nog even doorgetrokken naar 200 en oh oh oh wat gaat dat soepel. Chippen nog even niet nodig dus.
::lol:hans anesthesie schreef:Die van jou is nog wat dikker uitgevoerd als de mijne hoor! Ben zelfs een beetje jaloers
hans anesthesie schreef:Zaterdag gaan we uitgebreid ouwehoeren over "onze" Ocean Racers!
Wat zijn de verschillen?hans anesthesie schreef: Die van jou is nog wat dikker uitgevoerd als de mijne hoor! Ben zelfs een beetje jaloers
- achteruitrijsensorenAlexV70 schreef:Wat zijn de verschillen?hans anesthesie schreef: Die van jou is nog wat dikker uitgevoerd als de mijne hoor! Ben zelfs een beetje jaloers
Nee, begin januari want er moet nog wat aan gebeuren.Paul schreef:Gaaf man! Gefeliciteerd, heb je hem zaterdag al?
Volgens mij stond jij maandag morgen 9:59 voor die deurReimerink schreef:Dat gaat niet lukken, maandag en dinsdag moet er nog gewerkt worden.tuftuf schreef:Maandag om 10 uur voor de deur staan
Graag gedaan en veel plezier!!!!.Reimerink schreef:@V70-D5, nog bedankt voor de tip!V70-D5 schreef:Bij www.wegkamp.nl staat een hele mooie XC70 D5 Geartronic Oceanrace van 02/2006.....