Denk er nu aan om onderste gedeelte bumper ook zwart te maken.. Wanneer houdt het op met kriebelen? Pfff :p
Als je hele auto zwart is?HakanC schreef:En de buitenspiegels toch maar zelf zwart gespoten155 euro vond ik te duur bij de dealer voor 2 plastic kapjes.. Best mooi geworden. Binnenkort foto's..
Denk er nu aan om onderste gedeelte bumper ook zwart te maken.. Wanneer houdt het op met kriebelen? Pfff :p
Volgende keer maar een zwarte bestellen? :p Maar zal er wel vet uit zien met die zwarte spiegelkappen!HakanC schreef:En de buitenspiegels toch maar zelf zwart gespoten155 euro vond ik te duur bij de dealer voor 2 plastic kapjes.. Best mooi geworden. Binnenkort foto's..
+1, maar die velgen? :rightfighter5:Cavallino schreef:zwarte spiegels zien er netjes uit!
Koidream schreef:maar die velgen? :rightfighter5:
Alleen nog onderste gedeelte bumper misschien (in het midden).. Moet niet te gek wordennossy schreef:je kan op deze manier bezig blijven natuurlijk, maar eigenlijk zo zo'n andere dakspoiler met zwarte rand ook wel bij het geheel passen nu :oops:
Mag tot 50% totaal.. Ik denk dat ik er net boven zit (55 of zo) maar door UV straling wordt het na een tijdje altijd lichter.. Hopen dat ik tot dan niet aangehouden wordt :pAutogek schreef:Super mooi zo!
Maar die donkere ramen voor mag dat zo?
Helemaal mee eensKoidream schreef:Dat is het gevaar als je foto's plaatst. Niet iedereen kan dezelfde smaak hebben, maar we kunnen wel eerlijk proberen zijn.
DankjeToxictooms schreef:Super mooie V40 Hakan.