Hakan's V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
HakanC
3rd Gear member

En de buitenspiegels toch maar zelf zwart gespoten :) 155 euro vond ik te duur bij de dealer voor 2 plastic kapjes.. Best mooi geworden. Binnenkort foto's..

Denk er nu aan om onderste gedeelte bumper ook zwart te maken.. Wanneer houdt het op met kriebelen? Pfff :p
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
remcohe
1st Gear member

HakanC schreef:En de buitenspiegels toch maar zelf zwart gespoten :) 155 euro vond ik te duur bij de dealer voor 2 plastic kapjes.. Best mooi geworden. Binnenkort foto's..

Denk er nu aan om onderste gedeelte bumper ook zwart te maken.. Wanneer houdt het op met kriebelen? Pfff :p
Als je hele auto zwart is? :wink:

155 is best veel geld, blij dat ik bij de koop dit heb onderhandeld om de zilveren kappen te laten vervangen door zwarte :P
dbt
3rd Gear member
Contacteer:

HakanC schreef:En de buitenspiegels toch maar zelf zwart gespoten :) 155 euro vond ik te duur bij de dealer voor 2 plastic kapjes.. Best mooi geworden. Binnenkort foto's..

Volgende keer maar een zwarte bestellen? :p Maar zal er wel vet uit zien met die zwarte spiegelkappen!
VOLVO V40 D2 R-Design MY14 Ice White
Renault Clio III 1.4 16v Dynamique

Voorgaand (lease/privé):
Citroën DS3 1.6 eHDi AIRDREAM So Chic
Peugeot 207 1.4 16v VTi X-line
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Volvo V50 1.6D Edition I
Ford Fiesta 1.2 16v Titanium
Ford Fiesta 1.2 16v Trend
Fiat Bravo 1.6 16v GT
Peugeot 205 1.0 accent
Fiat Bravo 1.6 16v GT

foto's van mijn V40
Historie in beeld
HakanC
3rd Gear member

Haha zwart vind ik mooi als een auto verder standaard is.. Zoals een standaard Summum :). Maar als je al beetje daarvan afwijkt moet je een lichte kleur nemen, en dan vooral wit waar alles wat je als extra gedaan hebt toch beter naar voren komt.

Je ziet bijvoorbeeld heel moeilijk aan een zwarte R-Design dat het een R-Design is. Maar blijft mooi uiteraard ;)
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
Cavallino
4th Gear member

HakanC schreef:Haha zwart vind ik mooi als een auto verder standaard is.. Zoals een standaard Summum :).
Dank je. :D
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
HakanC
3rd Gear member

@Cavallino

Precies :) Zoals die van jou ;)
HakanC
3rd Gear member

Vandaag auto helemaal schoongemaakt en dan toch maar foto's gemaakt van alle hoeken :p (met telefoon), nu met de laatste aanpassingen ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Cavallino
4th Gear member

zwarte spiegels zien er netjes uit!
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
nossy
4th Gear member

top!!
Koidream
3rd Gear member

Cavallino schreef:zwarte spiegels zien er netjes uit!
+1, maar die velgen? :rightfighter5:
BMW 315
BMW 518
Daihatsu Rocky 2.8D
BMW 320i
BMW R100RT
Triumph Spitfire 1500
Rover 623 Si
BMW 518i
Alfa Romeo 156 1.9JTD
VOLVO S60 D5
Range Rover Evoque TD4
nossy
4th Gear member

je kan op deze manier bezig blijven natuurlijk, maar eigenlijk zo zo'n andere dakspoiler met zwarte rand ook wel bij het geheel passen nu :oops: :D
Autogek
5th Gear member
Contacteer:

Super mooi zo!
Maar die donkere ramen voor mag dat zo?
Edwin.

S40 - V40 - S40 -XC90 - XC70 - XC90 - V70 - XC60 - V40 ex Volvo's

Xc60 R design D4 AWD Wit, luxery winterline - pack connect.. enz..
HakanC
3rd Gear member

Thanks all :)
Koidream schreef:maar die velgen? :rightfighter5:
:) En volgens mij zijn de velgen zelfs zijn sterkste punt ;) In het echt zijn ze mooier dan op de foto's. Laatst waren zelfs 2 mannen naast me auto aan het praten over de velgen toen ik aan kwam lopen.. En ze hadden het over hoe mooi ze waren en passend was de rest van de auto. Ok ik geef toe wel gedurfd, zou niet passen onder iedere kleur of een verder standaard V40. Maar om te zeggen dat ze zo lelijk zijn... muahh.. Ik ben tevreden met mijn keuze en dat geldt. Ieders smaak is anders en als iemand het spuglelijk vindt heeft hij daar ook alle recht op, toch? ;) Is weer iets anders da standaard grijs of helemaal zwart zoals bij vele witte auto's.
nossy schreef:je kan op deze manier bezig blijven natuurlijk, maar eigenlijk zo zo'n andere dakspoiler met zwarte rand ook wel bij het geheel passen nu :oops: :D
Alleen nog onderste gedeelte bumper misschien (in het midden).. Moet niet te gek worden ;)
Autogek schreef:Super mooi zo!
Maar die donkere ramen voor mag dat zo?
Mag tot 50% totaal.. Ik denk dat ik er net boven zit (55 of zo) maar door UV straling wordt het na een tijdje altijd lichter.. Hopen dat ik tot dan niet aangehouden wordt :p
Koidream
3rd Gear member

Hoi HakanC,
Dat is het gevaar als je foto's plaatst. Niet iedereen kan dezelfde smaak hebben, maar we kunnen wel eerlijk proberen zijn.
En dat jij dit mooi vindt, mag ik hopen (het zou maar erg zijn) maar het is zeker niet mijn ding.
Voor de rest een prachtige Volvo...
BMW 315
BMW 518
Daihatsu Rocky 2.8D
BMW 320i
BMW R100RT
Triumph Spitfire 1500
Rover 623 Si
BMW 518i
Alfa Romeo 156 1.9JTD
VOLVO S60 D5
Range Rover Evoque TD4
HakanC
3rd Gear member

Koidream schreef:Dat is het gevaar als je foto's plaatst. Niet iedereen kan dezelfde smaak hebben, maar we kunnen wel eerlijk proberen zijn.
Helemaal mee eens ;)
HakanC
3rd Gear member

Inmiddels ook hier setje nieuwe bumpers gekregen (i.v.m. de bekende lak problemen).. Scheelt weer steenslag plekjes van meer dan 50.000 km :)) Ziet er weer als nieuw uit.
Toxictooms
2nd Gear member

Super mooie V40 Hakan.
V40 D3 R-design Ice White
HakanC
3rd Gear member

Toxictooms schreef:Super mooie V40 Hakan.
Dankje ;)
HakanC
3rd Gear member

Gisteren mijn winterbanden eronder gekregen. Had afspraak gemaakt via de leasemaatschappij met Euromaster. Dus ik wist niet of ik 16 inch stalen velgen zou krijgen of 18 inch banden om mijn huidige velgen. Gelukkig is het de laatste geworden.

Het zijn Michelin Alpin a4 geworden in maat 225/40 18 (Gelijk aan de zomerband dus)

De zomerbanden hadden na 58.000 km aan de voorkant nog 2 mm over en achter 5 mm (Voorste gaan dus niet meer terug gemonteerd worden)

Auto voelde heel hard aan dus heb ik gelijk even de spanning gecheckt en ja hoor.. Achter 2,75 per kant en linksvoor 3,15 en rechtsvoor 2,95.. Vind dit niet echt kunnen maar ja.. Alles terug gebracht naar 2,3 en hij rijdt weer heerlijk. Lijkt ook alsof het iets stiller is geworden (zomerbanden zijn ook Michelin's)
HakanC
3rd Gear member

En alweer een beurtje gehad (60.000 km).

Niks aan de hand en geen kraakjes of rammeltjes.

Wel heb ik nu K&N sportfilter laten inzetten. Het niet dat ie ineens veel sneller is geworden. Maar ik merk toch wel klein beetje verschil. Draait net wat soepeler..

Op naar de 80.000 beuurt ;)
Plaats reactie

Terug naar “V40”