Mijn vriendin heeft afgelopen zaterdag de auto meegenomen naar haar werk.
Vogels hebben vervolgens op de auto gepoept en vandaag is er al lakschade te zien..
Is deze lak van waterverf gemaakt?
Baal er enorm van.. auto is 1 maand oud.
Lak probleem (met foto's)
-
- 2nd Gear member
is niet van deze tijd hoor, mijn Corsa die ik 1995 kocht en metallic lak had, was ook onder gescheten en heeft daarbij definitieve sporen achtergelaten. lak was nieuw en de shit heeft er maar een dag opgezeten.
spulletje wat uit die vogels komt is behoorlijk agressief.
spulletje wat uit die vogels komt is behoorlijk agressief.
MY21 XC40 T5 R-design, Bursting Blue
- Mart van der Steeg
- 7th Gear member
- Contacteer:
Even afwachten, metallic lak kan zich wel weer herstellen.bobross schreef:Mijn vriendin heeft afgelopen zaterdag de auto meegenomen naar haar werk.
Vogels hebben vervolgens op de auto gepoept en vandaag is er al lakschade te zien..
Bij verwijderen van de poep eerst een natte lap of kletsnette dot keukenpapier op de poep leggen, half uur laten intrekken en voorzichtig wegvegen. Als je gaat boenen, schuurt het zand wat altijd in de poep zit, in de lak.
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic
VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
- danceplaza
- 2nd Gear member
ik ben geen 1 keer langs de garage geweest,heb 2 kiekjes gemaaakt met mijn telefoon en gerefereerd naar dit topic.spacewagon schreef:Vandaag voor de beurt bij de dealer (Bluekens Volvo) geweest. Bumperprobleem is nog niet opgelost. Foto's en verhaal van gemaakt. Dat is naar Volvo Nederland. Nu wachten op reactie. Beetje gek, omdat ik hier lees dat er al een officiële oplossing voor is.
daarna heeft de dealer mij netjes terug gebeld om een afspraak te maken voor de bumpers

Volvo V40 Summum D2 || Misty Blue || Espresso Brown leder
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
Opties: Intro line incl. Premium Audio || Security line incl. PCC
Panoramisch zonnedak || Sportchassis || Verwarmbare voorstoelen || Automatisch dimmende spiegel || Extra getint ramen achterportieren en achterklep || 17"; Segomo lichtmetalen velgen 225/45 R17
- dutchlimits
- 5th Gear member
Je kan beter met een hogedrukspuit erop los gaan, hoef je tenminste niet te vegen (voorkomt krassen) daarna evt een doekje eroverheen. Ik heb er geen last van trouwens. Mijn auto staat geregeld in de wax.Mart van der Steeg schreef:Even afwachten, metallic lak kan zich wel weer herstellen.bobross schreef:Mijn vriendin heeft afgelopen zaterdag de auto meegenomen naar haar werk.
Bij verwijderen van de poep eerst een natte lap of kletsnette dot keukenpapier op de poep leggen, half uur laten intrekken en voorzichtig wegvegen. Als je gaat boenen, schuurt het zand wat altijd in de poep zit, in de lak.
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT:
Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO
Volvo S40 2001
Polo G40 Genesis
-
- 3rd Gear member
Bij mij zouden beide bumpers volledig vervangen worden. Inmiddels een telefoontje gekregen van de dealer dat Volvo Nederland het vervangen van de bumpers heeft gestopt. Er is een nieuwe spuitmethode waarmee het opgelost zou moeten zijn. Bumpers zullen nu gespoten worden in plaats van vervangen.
Mijn V40: D2 Summum