Haha, om de paar maanden werkt hij ergens anders, dus dat lijkt mij niet zo verstandig. Bovendien wonen we hier heerlijk.
De D6 zal misschien wel iets meer verbruiken op de snelweg, maar in het weekend zal er vooral elektrisch gereden worden en de fiscale voordelen zijn dermate interessant, dat vaders de beslissing heeft gemaakt. Vergeet niet, de S60 komt steeds dichter bij de 3 ton..
Bedoel je dat een D6 de 5 ton niet haalt? Waarom niet?
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
RichieB, goed lezen en kennis hebben van de fiscale regels!
De motor gaat 5 ton zeker halen maar onbekend is of de rest het gaat redden. Enig idee wat een accupak kost voor zo'n ding?
Het fiscale voordeel zal op enog moment teniet worden gedaan door kosten van onderhoud en afschrijving. Ik ben geen profeet maar "mark my words for the future".
Ik zou het ook lezen zoals RichieB. Bijtellingsvoordeel wordt toch niet perse teniet gedaan door een nieuw accupakket. Dat zijn zakelijke kosten. Daar merkt rsnhakan prive misschien helemaal niets van. Dus wat bedoelt BS precies met dat hij niet veel aan zijn bijtellingsvoordeel zal hebben?
Kijk eens naar het jaarkilometrage wat ze gaan maken. Zet dat af tegen bijtellingsvoordeel en leasebedrag/mnd bij bijna 100 k/jr. De leasemij. is ook geen filantropische instelling.
RichieB, goed lezen en kennis hebben van de fiscale regels!
De motor gaat 5 ton zeker halen maar onbekend is of de rest het gaat redden. Enig idee wat een accupak kost voor zo'n ding?
Het fiscale voordeel zal op enog moment teniet worden gedaan door kosten van onderhoud en afschrijving. Ik ben geen profeet maar "mark my words for the future".
Wij wachten vol spanning af of deze voorspelling op termijn waarheid wordt
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
De fiscale regels zijn mij wel bekend. De rest van je aannames staan niet in de bijdrage van Bart Simpson. Vandaar mijn vraag, die zelfs na goed lezen relevant is. Als je uitrekent hoeveel het fiscale voordeel van 0% bijtelling is, al moet je elk jaar het accupack vervangen dan nog heb je er na 5 jaar voordeel van.
Tesla Model S 75D, 2018 AWD Enhanced Autopilot 2.5 Sunroof Tesla Model S 70, 2016 base + black headliner
V60 PIH Pure Limited Edition MY13 Xenium Security Advanced Safety Family Premium Sound DAB+
V70 MY2012 T4 Powershift LE Luxery Line Driver Support Line Family Line
V70 MY2004 Geartronic 185pk
Worden bijtelling (en het voordeel daarvan) en het leasebedrag per maand (waarin jaarkilomerage en onderhoud verwerkt zijn) nou niet een beetje door elkaar gehaald?
Wat BS volgens mij bedoelt is dat de leasemij de auto niet tot 5 ton in de lease zal houden. Indien het contract na max 2,5 ton eindigt is er (met het verwachte jaar kilometrage) maar 2,5 jaar 0% bijtellingsvoordeel.
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue