Pagina 130 van 162

Geplaatst: 23.05.2013 - 12:54
door Jeroen
EV Box

Geplaatst: 23.05.2013 - 16:44
door Ben
Mods break
Vraag over active high beam control is niet exclusief voor PIH en dus is dat deel van dit topic afgesplitst naar Techniek Algemeen

Geplaatst: 23.05.2013 - 18:14
door Bluemagics
Er rijdt een D6 voor me op de n44.

Iemand van hier? kFH in de kenteken:-)

Geplaatst: 28.05.2013 - 17:31
door Autozoeker
Vandaag bij de dealer geweest voor de 2500km beurt.

Software geupdate, dagrijverlichting laten aanzetten en gevraagd of de dealer naar het geluid wilde kijken. Ze konden niet zoveel ontdekken.

Ik had verder een S60 mee gekregen, maar die maakte nog veel meer lawaai dan mijn v60. Misschien wil ik te veel :)

Geplaatst: 29.05.2013 - 10:02
door Autozoeker
Voor de gene met een NL my13:

Even een vraagje over de dagrij verlichting.

Ik dacht dat alleen de ledjes gingen branden, maar er branden ook geloof ik 2 kleine lampen. Is dit normaal ?

Geplaatst: 29.05.2013 - 17:44
door Autozoeker
Even verder gekeken, en als ik verlichting uitzet, branden dus nu 4 lampen (2 zij lampen en 2 leds). Dit is volgens mij niet toegestaan in nl.

Geplaatst: 01.06.2013 - 10:47
door Sjoerd007
Goedemorgen,

Ik heb een V60 voor mijn GF gereserveerd. Ik heb er alleen nog niet een gezien. Ben erg benieuwd naar de bagage ruimte. Ik weet dat de vloer hoger is dan bij een reguliere V60. De dealer heeft top to bottom gemeten op 58cm.

Mijn vraag: zijn hier hondenbezitters met een D6? Hoe gaat dat? Wij hebben een ridgeback en na de zomer komt no. 2. Ben benieuwd of dat past.

Geplaatst: 01.06.2013 - 11:43
door tomtom
Yep, die zijn er. Bij een proefrit was de onze not amused.....die dacht eerst; bekijk het maar, veul te klein. Voordeel voor hem (kruising Berner Sennen en Tervuerense herder); hij kan nu liggend naar buiten kijken. 2 Ridgebacks achterin lijkt me bijzonder optimistisch in elk geval.

Geplaatst: 01.06.2013 - 16:58
door kissyfur
poe.. als je nou een labrador had ofzo, dan maakte t nog niet zoveel uit als hij met zn rug tegen t plafond zou schuren maar bij zo'n ridgeback is dat zonde van zijn kruin.

Geplaatst: 03.06.2013 - 21:27
door RichieB
Ik heb vandaag de 2500km controle gehad, en volgens mij ook een software update. Het woonerf bord wordt nu ook herkend. Die had ik nog niet eerder in het display gezien.

Afbeelding

Geplaatst: 03.06.2013 - 21:29
door Ben
Roept de PIH dan PAS OP PAS OP als je er aan komt?

Geplaatst: 03.06.2013 - 21:35
door RichieB
Nee, maar ik zet altijd de radio wat harder, en doe het raam open. :D

Geplaatst: 04.06.2013 - 09:44
door P-V60
Het is natuurlijk ook onverantwoordelijk om in de silent modus (pure stand) een woonerf te betreden :) Dan horen de kindjes je niet aankomen..

Geplaatst: 04.06.2013 - 09:52
door Ben
Hier zit vast wel iets bij: http://knightrider.itgo.com/library1.htm

Geplaatst: 07.06.2013 - 11:46
door Jeroen
Vandaag ook de "2500 km" beurt laten doen.
Weinig bijzonders, software update gehad en verder alles in orde.

Had wel een bijzonder iets op de terug weg; ik reed bij de dealer weg met de accu bijna leeg en dus al snel op de diesel motor.
Maar opeens zag ik de accu symbool weer voller worden.
Via MyCar naar de animatie gegaan en daar zag ik dat de voorwielen aangedreven werden door de diesel motor en dat de accu geladen werd?

Reed in Hybride stand en de Save functie niet aan.
Even op Pure gezet en daarna weer op Hybride en de accu werd niet meer bij geladen?

Af en toe gebeuren er dingen die ik niet huis kan brengen...

Geplaatst: 07.06.2013 - 12:30
door diesel01
RichieB schreef:Nee, maar ik zet altijd de radio wat harder, en doe het raam open. :D
LOL hand boven op het stuur "Lean Back, Lean Back" 8)

Geplaatst: 07.06.2013 - 13:14
door RichieB
Ik heb ook het idee dat na de software update ik meer elektrisch vermogen overhoud als ik hybride rij. Voorheen was leeg ook echt leeg, diesel motor aan tot aan huis. Nu kan ik gewoon vanuit hybride met 100km achter de rug (dus echt wel de accu leeg gereden) elektrisch met 15 km/u de straat in rijden en parkeren. Ik vind het op zich wel prettig, maar dat vermogen komt natuurlijk ergens vandaan...

Geplaatst: 10.06.2013 - 09:26
door RichieB
Ik heb net een weekendje Duitsland achter de rug. Wat een genot was dat. Met 200 km/u (verder gaat ie niet) op de adaptive cruisecontrol lekker Nur Links gereden. En dan nog genoeg power overhebben om een inhaal actie uit te voeren voordat het 2 baans wordt. Ik heb heel even 240 km/u aangetikt (230 km/u op de TomTom), maar ik had het idee dat er nog wel iets meer in zat.

Wat ik interessant vond is het gemak waarmee de D6 met deze snelheden omgaat, en dat relatief gezien de windruis ook nauwelijks toeneemt. Van 80 km/u tot 120 km/u is een groot verschil in het geluid, maar daarboven komt er niet veel ruis meer bij.

Regeneratie is er boven de 140 km/u trouwens niet meer bij. Dan gaan eerst de schijven aan. Gelukkig maar. :D

Geplaatst: 10.06.2013 - 14:39
door Thom
Interessant, mede omdat er enige vrees bestaat/bestond over de power op hogere snelheid, omdat boven de 160km/u de elektro niet meer meedoet.. Blijkbaar voldoet dan de 215pk en 440Nm toch prima :-)

Geplaatst: 11.06.2013 - 16:50
door Paul
Zo gaat hij er dan uit zien he...