Ze gaan jou echt niet met die fijne 6 bak laten rijden.
Dat jij tot de conclusie komt dat je eigen automaat beter is, was ook de bedoeling...
Is wel even een upgrade van een Phase I S60 naar een A5, leuk!jds schreef:Ik heb eigenlijk geen budget, maar koop gewoon ik op dat moment wat ik het interessantste vind. Momenteel gaat mijn keuze uit naar de A5 van Audi en de BMW 5. Dit zijn op dit moment voor mij de 2 meest geslaagde wagens. Echter of deze nu zoveel beter zijn dan wat ik nu rijdt, is nog een vraagteken. Ik wacht eigenlijk op iets geheel nieuw: een elektrische hybride met range extender (liefst turbine) en op dit ogenblik lijkt enkel Jaguar en Lotus dit binnen korte termijn te gaan bieden
Ja, maar hij blijft nog altijd even onpraktisch. Ken ondertussen reeds veel mensen met een A5 en ze willen praktisch allemaal een sportieve (Lifestyle) combi als volgende wagen. Ken anderzijds ook mensen met een Maserati Gran Turismo, die de A5 dan weer meer waar voor zijn geld vinden.Paul schreef:Is wel even een upgrade van een Phase I S60 naar een A5, leuk!
Als je die luxe hebt, waarom niet?945i schreef:Dit is appels met peren vergelijken jongens.
Is toch niet echt een concurrent voor de V60, veel te saai eerder een Passat, Mondeo alternatief945i schreef:Die Peugeot 508 die komt, dat wordt een echt concurrent.
Je bedoelt juist dat imago voor de Volvorijder niet belangrijk is, wie zou er anders in een "bejaardenauto" willen rijden?945i schreef:voor (de meeste) Volvo rijders is imago belangrijker dan de "perfecte" auto.
jds schreef:Ik wacht eigenlijk op iets geheel nieuw: een elektrische hybride met range extender (liefst turbine) en op dit ogenblik lijkt enkel Jaguar en Lotus dit binnen korte termijn te gaan bieden
Sinds deze week te bewonderen bij Kroymans in Hilversum.Twee elektromotoren met samen 403 pk/300 kW en liefst 1.300 Nm aan koppel drijven de achterwielen aan. Op alleen de accu's kan 80 km worden afgelegd, stil en zonder enige emissie. Daarna springt de 260 pk Ecotec® motor bij om de accu's stroom te laten blijven leveren. Actieradius 483 km*; verbruik ca 3,5 liter/100 km; uitstoot 83 gram CO². Dat is zuiniger en schoner dan elke auto van nu. De vierpersoons Karma kan bovendien in 6 sec naar 100 km/u accelereren en een top van
200 km/u bereiken.
Of de Opel Ampera!Summum schreef:jds schreef:Ik wacht eigenlijk op iets geheel nieuw: een elektrische hybride met range extender (liefst turbine) en op dit ogenblik lijkt enkel Jaguar en Lotus dit binnen korte termijn te gaan bieden
Dan is de Fisker Karma jouw auto!
Ben ik het absoluut niet mee eens.jds schreef:De 5 touring is.....
Echter deze wagen is wel af en bij Volvo is er wel altijd iets dat niet in orde is. Je betaalt misschien wel meer, maar je krijgt wel meer auto voor je geld en er niets om op te mekkeren.
Knap dat jij weet met welke auto wij hebben gereden945i schreef:Een 320 uit 1985 zeker..Die auto's hebben ze geprepareerd zei ik toch al..
Ze gaan jou echt niet met die fijne 6 bak laten rijden.
Dat jij tot de conclusie komt dat je eigen automaat beter is, was ook de bedoeling...
Ik wordt nu al bestookt door Kroymans voor de Tesla.Summum schreef:jds schreef:Ik wacht eigenlijk op iets geheel nieuw: een elektrische hybride met range extender (liefst turbine) en op dit ogenblik lijkt enkel Jaguar en Lotus dit binnen korte termijn te gaan bieden
Dan is de Fisker Karma jouw auto!
Sinds deze week te bewonderen bij Kroymans in Hilversum.