Geplaatst: 07.10.2013 - 12:56
Ik had begrepen dat het proces maar 10 minuten duurt, vandaar. Inderdaad bizar dat hier geen melding voor verschijnt. Moet toch op te lossen zijn in een software update.
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Het maffe is dat ondanks de accu weer deels vol is na die tijd, het net lijkt of je met een lege accu rijdtRichieB schreef:Ik had begrepen dat het proces maar 10 minuten duurt, vandaar. Inderdaad bizar dat hier geen melding voor verschijnt. Moet toch op te lossen zijn in een software update.
Je zou haast denken...Ben schreef:Erg, een V60PIH is gewoon een Windowscomputer op wielen
Dan lijkt ons verhaal op elkaar. Bij VCNL en Broekhuis "bijna gesmeekt" om een MY2013 (dat was Sept/Okt 2012). Maar er was geen info en de modellen waren al vergeven. Zoeken in het buitenland had geen zin, want alles was al verkocht, werd me verzekerd. Ik kon met heel veel mazzel een productie plaats krijgen (november 2013). Pas later bleek dat de MY2014 afweek van de MY2013. Toen ik ze (net als jij) tegenkwam op het internet heb ik mijn slag geslagen...RichieB schreef:Inruil, inruil?? Ik moest potverdorie die MY13 PIH helemaal in Belgiƫ gaan bestellen, want in Nederland was hij "niet te koop". Tenminste in mei 2012 niet. Begin 2013 werden ze wel gewoon verkocht, want ja, MY14 kwam eraan dus wat moet je dan met die MY13 showmodellen? Maar ik ben er heel blij mee, dat wel.
Wel knap deze tuning op een D6 uit 2011 :oops:drowel schreef:http://www.cth.be/nl/chiptuning/motortu ... ybrid/280/
Perfect geformuleerd!NielsPHEV schreef:Mijn mening is dat wanneer je enige tijd in de PIH hebt gereden en nog steeds de PIH wilt tunen je de verkeerde auto hebt gekocht en je bevestigd dat de fiscale stimulering zijn doel voorbij schiet
Inderdaad.NielsPHEV schreef:....en (slik) het oordeel van BS op je van toepassing is.
Ben ik helemaal met je eens, ga idd ook eerst normaal rijden en zal plechtig beloven dat ik zoveel mogelijk elektrisch zal rijden, maar voor de keren dat ik toch de diesel moet aanspreken en dan doel ik voornamelijk op de snelweg boven de 130 en op de duitse autobahn en daar vind ik dat de diesel tekort komt, dan zal ik tuning overwegen.Max schreef:Perfect geformuleerd!NielsPHEV schreef:Mijn mening is dat wanneer je enige tijd in de PIH hebt gereden en nog steeds de PIH wilt tunen je de verkeerde auto hebt gekocht en je bevestigd dat de fiscale stimulering zijn doel voorbij schiet
Inderdaad.NielsPHEV schreef:....en (slik) het oordeel van BS op je van toepassing is.
Mijn ervaring is dat je nooit tegen het geweld van de 250+pk diesel op kunt met de Volvo.jp-v60 schreef:Ben ik helemaal met je eens, ga idd ook eerst normaal rijden en zal plechtig beloven dat ik zoveel mogelijk elektrisch zal rijden, maar voor de keren dat ik toch de diesel moet aanspreken en dan doel ik voornamelijk op de snelweg boven de 130 en op de duitse autobahn en daar vind ik dat de diesel tekort komt, dan zal ik tuning overwegen.Max schreef:Perfect geformuleerd!NielsPHEV schreef:Mijn mening is dat wanneer je enige tijd in de PIH hebt gereden en nog steeds de PIH wilt tunen je de verkeerde auto hebt gekocht en je bevestigd dat de fiscale stimulering zijn doel voorbij schiet
Inderdaad.NielsPHEV schreef:....en (slik) het oordeel van BS op je van toepassing is.