Geplaatst: 11.06.2013 - 17:22
Hi Paul,
Heb je misschien een bron met meer foto's?
Grt
Heb je misschien een bron met meer foto's?
Grt
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Ik denk dat de spreker in dit geval belangrijker was dan de autoBen schreef:Die stoelen staan verkeerd om Paul
Heb na 6500 km de manual maar eens gelezen en het schaamrood kwam op de kaken.pih60 schreef: keyless entry laat me ook te vaak in de steek; sta je aan een deur te trekken die niet open wil....lullig
Kan ook de stekker verbinding zijn in de deur, weet ik uit uitgebreide ervaring. Werkt het niet probeer dan de achterdeur als dit dan wel werkt moet je wat aan je stekkers laten doen.pih60 schreef:Heb na 6500 km de manual maar eens gelezen en het schaamrood kwam op de kaken.pih60 schreef: keyless entry laat me ook te vaak in de steek; sta je aan een deur te trekken die niet open wil....lullig
Ik heb mijn iPhone altijd in de broekzak en dat i.c.m. de sleutel zou er voor kunnen zorgen dat e.e.a. minder werkt volgens de manual. Nu is het iPhone linkerzak, sleutel rechterzak en dan werkt het ineens beter..
Enfin....minder armen uit de kom...en besloten om het boek nog maar eens aandachtig door te lezen.
heb ik nog niet meegemaaktAutozoeker schreef:Vandaag weer dat hij automatisch gaat opladen. Dit is vervelend, ik heb liever de range.
Ik heb toch een save knop denk ik dan, als ik wil laden via diesel dan druk ik dat in. Ik heb ook geen optie gevonden om dat uit te zetten. is veranderd sinds laatste software update grmbl.
Volgens mij heb ik ik nog steeds de eerste software (van de week is de belgische update weer mislukt). Maar ook bij mij laadt hij op. Heb wel gemerkt dat bij lage snelheden je de accu helemaal leeg kan rijden en bij snelweg-snelheden niet.....zou wel eens de source-code van de software willen lezen....of het functioneel ontwerp...Autozoeker schreef:Vandaag weer dat hij automatisch gaat opladen. Dit is vervelend, ik heb liever de range.
Ik heb toch een save knop denk ik dan, als ik wil laden via diesel dan druk ik dat in. Ik heb ook geen optie gevonden om dat uit te zetten. is veranderd sinds laatste software update grmbl.
Misschien moet je naar een NL dealerpih60 schreef:Volgens mij heb ik ik nog steeds de eerste software (van de week is de belgische update weer mislukt). Maar ook bij mij laadt hij op. Heb wel gemerkt dat bij lage snelheden je de accu helemaal leeg kan rijden en bij snelweg-snelheden niet.....zou wel eens de source-code van de software willen lezen....of het functioneel ontwerp...Autozoeker schreef:Vandaag weer dat hij automatisch gaat opladen. Dit is vervelend, ik heb liever de range.
Ik heb toch een save knop denk ik dan, als ik wil laden via diesel dan druk ik dat in. Ik heb ook geen optie gevonden om dat uit te zetten. is veranderd sinds laatste software update grmbl.
Ja, zoals een melding voor oude diesel, terwijl ik 3x heb getankt vanaf afgelopen maandag. Ook kan ik niet op de auto de "laadtimer" instellen.Jeroen schreef:Vandaag ook de "2500 km" beurt laten doen.
Weinig bijzonders, software update gehad en verder alles in orde.
Had wel een bijzonder iets op de terug weg; ik reed bij de dealer weg met de accu bijna leeg en dus al snel op de diesel motor.
Maar opeens zag ik de accu symbool weer voller worden.
Via MyCar naar de animatie gegaan en daar zag ik dat de voorwielen aangedreven werden door de diesel motor en dat de accu geladen werd?
Reed in Hybride stand en de Save functie niet aan.
Even op Pure gezet en daarna weer op Hybride en de accu werd niet meer bij geladen?
Af en toe gebeuren er dingen die ik niet huis kan brengen...
Wellicht interessant voor veel autorijders, haha, maar niet voor de PIH rijders. Die rijden nog zeker 5 jaar belastingvrij.normanu schreef:Interessant nieuws betreffende het wegenbelasting "vrij" rijden ...
http://www.elsevier.nl/Nederland/nieuws ... -1289611W/