Even terug naar onze vakantie: dat wij in Denekamp stonden op een camping gaf ook de gelegenheid om eens "Duits" te tanken. En met 1,63 was dat maar 5 cent duurder dan vorig jaar toen wij in Mesenich aan de Moezel stonden.
Prijsverschil ongeveer 3% met vorig jaar.
Maar 75 liter benzine blijft wel een hoop geld ... Je kunt er heel behoorlijk van naar de Chinees met een paar mensen.
Wist eerlijk gezegd niet wat te verwachten (had de auto nl. particulier gekocht). En in het verleden een slechte ervaring gehad bij een andere dealer die maar al te graag dingen zocht om maar iets te kunnen vervangen (wat me toen een best hoge factuur opleverde).
dutchlimits schreef:...en een dashboard camera voor de weghufters
Heb je type en prijs voor me? En heb je 'm zelf gemonteerd, of laten doen. Indien laten doen, waar? Overweeg zelf namelijk toch nog steeds zo'n ding.
MY2008 Chameleon Blue V50 1.8F Kinetic (Dynamic?) former Company Car of Volvo Sweden
MY2015 Chrystal White Metallic V60 Nordic+ T5 GT8 Summum Intellisafe Line & Security Line Full Options
dutchlimits schreef:...en een dashboard camera voor de weghufters
Heb je type en prijs voor me? En heb je 'm zelf gemonteerd, of laten doen. Indien laten doen, waar? Overweeg zelf namelijk toch nog steeds zo'n ding.
Dit is zo te zien wel één die constant aan de stroom hangt. Iets wat de mijne niet kan, echt een minpunt.
Nu kan je tenminste constant opnemen, hoeveel uur gaat er op?
Je hebt pas een Mercedes als er 40 mensen in kunnen Volvo S60 D5 2003 - 019 Zwart - 502.000km - Volvotune 212pk - Nebula/Ursa - VCE - bixenon - verstralers - HU803/Premium sound - MII
Volvo S60 2.5t 2008 - 467 Magic Blue - 425.000 km - Vialle LPi
Ruitenwissers (het was dringend nodig).
En omdat hij zo braaf is geweest tijdens het onderhoud, ook nog maar eens een wasbeurt + velgenreiniging gegeven
heb zwarte vol leder stoelen gekocht op mp en ga de set vanavond halen. ben zeer enthousiast! Zal wel leuk staan in mijn beige interieur (me stoelen zijn nog beige)
Al een nieuwe spoiler gemonteerd
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT: Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO Volvo S40 2001 Polo G40 Genesis
En de stoelen zijn gemonteerd... nu wil ik nog hetgene wat stof is in de panelen in de deuren zwart leer verwerken dan heb ik overal 2 tonige kleuren met beige en zwart leer. Staat super in het echt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
Thnx! Vinden jullie ook dat ik die panelen in de deuren moet aanpassen? Dat het stof (waar de handvat enz in zitten) naar zwart leer gaan? Of zo laten?? Ik twijfel ...
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60