Hmmmmm... Ik heb in mijn c30 dat opblaas/spuitbus setje...
De enige keer dat ik plat reed, zag ik zo'n grote spijkerkop mooi in het midden van het loopvlak, dat ik er echt geen meter meer mee durfde rijden... Zat ook een nagel, ik overdrijf niet, van tien cm in....
Wilde mijn wiel gewoon naar euromaster brengen, goede tent, ff prop instoppen, later nieuwe bandjes zeg maar.... Maar geen krik... Ehhhhhhh.... Volvo gebeld dat ik mijn krik miste... Gewoon volvo assistance bellen was het antwoord...
Anwb kwam, schoot ter plekke een propje er in, oppompen, klaar...
Geen vuiltje aan de lucht, noch aan mijn handen.
Eigenlijk helemaal geen slecht concept.... Geen krik nodig, geen reparatie setje met vloeistof die je band ruineerd... Geen reserve band, geen kruissleutel....
Gewoon volvo assistance!
Ben wel beetje dubbel voorzien, en lid van de KNAC voor mijn oldtimer wat ook geld voor iedere andere auto die ik rijdt... En volvo assistance.... Beide zetten de ANWB in....
Wat wilde ik hiermee ook al weer zeggen?
Oh ja.... Misschien heb je beide niet nodig?
Ook geen vieze handjes

2009 C70 2.4i Summum magic blue, calcite; 2023 V60 B3 Denim Blue; 1972 1800E 2.0E; Vespa ET4
History: 340, 2x 440 1.8, 440 2.0 sport, V40 1.8 P1, 2x v40 1.8 P2, v40 2.0 P2, 2007 C30 2.4i Summum, 2007 C70 2.4i, 1997 Volvo 940 LPT; citroen cactus, Renault Megane 2017, Volvo V60 2018 R-design