Pagina 15 van 28

Geplaatst: 08.04.2013 - 21:10
door Arnold
Volgens mij zijn er wijzigingen, maar check zelf even.....

Geplaatst: 08.04.2013 - 21:16
door Superfunky
Bluemagics schreef:is de prijslijst gewijzigd? Of dezelfde als twee weken terug?
Zie geen verschil.

Geplaatst: 08.04.2013 - 21:27
door rsnhakan
Elders was al eerder geschreven dat de verwarmbare voorruit eruit (oa uit de Winterline) was gehaald. Hierdoor is deze nu €395

Geplaatst: 08.04.2013 - 21:29
door iRay
Ik heb navraag gedaan naar die 500 Euro voor Connected Touch. Het blijkt dat die voor deze prijs in de plaats komt van de RTI. Het gevolg is dat je navigatie van Connected Touch komt en deze online moet zijn voor de verkeersinformatie. Dit kan kostbaar worden in het buitenland.

RTI haalt zijn verkeersinfo van de FM radio.

Voor 1250 Euro krijg je Connected Touch en behoud je de RTI.

Voor 1500 Euro krijg je connected Touch met Navi met behoud van RTI en heb je dus twee navigatiesystemen in de auto.

Geplaatst: 08.04.2013 - 22:52
door weste048
Thanks! Zelf heb ik power blue met beechwood genomen icm driver support line, family line, hybrid techno line, security line, getint glas, sport stoelen, zwarte hemelbekleding, shimmer graphite, premium sound, servotronic, rear seat entertainment, diffuser, trekhaak en alvast 18" velgen (leverbaar vanaf week 46).

Geplaatst: 08.04.2013 - 23:27
door V60_PHEV
Het is al eerder gemeld dat Volvo waarschijnlijk eind dit jaar de 18" velgen wel kan leveren op de PIH, maar dit is wel erg concrete informatie.
Week 46, niet eerder, niet later. Mag ik vragen hoe je aan die info komt?

P.S. Security line geeft gelaagd glas, dat gaat toch niet samen met getint glas?

Geplaatst: 08.04.2013 - 23:46
door weste048
Van m'n dealer die het weer van volvo nl heeft. Vandaag hadden het nog even nagevraagd en het was nog steeds dezelfde week. Glas ga ik even navragen want volgens mij hebt je daar een punt als ik bij de opties kijk. Bij de security line zelf staat het echter weer niet.

Geplaatst: 09.04.2013 - 06:47
door Arnold
Als dit werkelijk zo is, en daar ga ik van uit, dan slaat Volvo de navigatieplank volledig mis. Wat is het beste te doen? Moet je dat uit enkele regels van de prijslijst opmaken? Hier hoort een behoorlijke uitleg bij. @iRay: jou verhaal is wel duidelijk, maar dit hoort Volvo al lang gedaan te hebben! Ik kan me hier behoorlijk boos om maken. Wil je alles in details geregeld hebben, auto samengesteld, nu dit. Wat komt er nog meer.....?
iRay schreef:Ik heb navraag gedaan naar die 500 Euro voor Connected Touch. Het blijkt dat die voor deze prijs in de plaats komt van de RTI. Het gevolg is dat je navigatie van Connected Touch komt en deze online moet zijn voor de verkeersinformatie. Dit kan kostbaar worden in het buitenland.

RTI haalt zijn verkeersinfo van de FM radio.

Voor 1250 Euro krijg je Connected Touch en behoud je de RTI.

Voor 1500 Euro krijg je connected Touch met Navi met behoud van RTI en heb je dus twee navigatiesystemen in de auto.

Geplaatst: 09.04.2013 - 07:07
door V60_PHEV
weste048 schreef:Van m'n dealer die het weer van volvo nl heeft. Vandaag hadden het nog even nagevraagd en het was nog steeds dezelfde week.
Dan weet ik wat ik Sinterklaas ga vragen. ::wink:

Geplaatst: 09.04.2013 - 07:30
door volvosan
Zolang het kaartmateriaal in de auto offline aanwezig is, is het goed te doen. Verkeersinfo haalde ik toch altijd al via smartphone (TomTom) binnen want info via radio TMC is hopeloos onnauwkeurig.

Verder met DriverV70 eens, wat een hoop onduidelikheid. Daarnaast is als je dus het systeem ernaast wilt hebben het totaal 250 EUR duurder dan eerder in de lijst....maar goed toen wisten we eigenlijk nog niet wat het precies inhield...

Geplaatst: 09.04.2013 - 08:16
door Walter
iRay schreef:Ik heb navraag gedaan naar die 500 Euro voor Connected Touch. Het blijkt dat die voor deze prijs in de plaats komt van de RTI. Het gevolg is dat je navigatie van Connected Touch komt en deze online moet zijn voor de verkeersinformatie. Dit kan kostbaar worden in het buitenland.

RTI haalt zijn verkeersinfo van de FM radio.

Voor 1250 Euro krijg je Connected Touch en behoud je de RTI.

Voor 1500 Euro krijg je connected Touch met Navi met behoud van RTI en heb je dus twee navigatiesystemen in de auto.
Dit is niet correct; RTI vervalt bij montage Connected Touch! Gister training gehad en dat is erg duidelijk verteld! De Navi iGo in Connected Touch is ook off line beschikbaar, alleen voor gevaarlijke zondes (flitsers ;)) en fileupdates heb je in het buitenland datagebruik nodig.

Geplaatst: 09.04.2013 - 08:22
door volvosan
Thanks Walter, Kan iemand dan een overzichtje geven hoe de verschillende opties/acc zich tot elkaar verhouden ? Incl wel/ geen harddisk, aanwezigheid/afwezigheid touch in normale menu's etc.

Geplaatst: 09.04.2013 - 08:27
door BanRay
Walter schreef:De Navi iGo in Connected Touch is ook off line beschikbaar, alleen voor gevaarlijke zondes (flitsers ;)) en fileupdates heb je in het buitenland datagebruik nodig.
Paar vraagjes:

-Je hebt ook in Nederland je telefoon nodig (voor dataconnectie) voor files en zo?
-En hoe zit het met kaartupdates, aangezien MapCare komt te vervallen? Hoe vaak, hoe duur en hoe?

Geplaatst: 09.04.2013 - 08:27
door Walter
Er zit een memory card in waarop de navigatiesoftware staat. Dat is een kaartje waarop 4 gig beschikbaar is voor opslag van bv muziek. En je kunt er geen ander kaartje in steken omdat je dan de kaartgegevens van de navi kwijt bent

Geplaatst: 09.04.2013 - 08:37
door volvosan
Walter schreef:Er zit een memory card in waarop de navigatiesoftware staat. Dat is een kaartje waarop 4 gig beschikbaar is voor opslag van bv muziek. En je kunt er geen ander kaartje in steken omdat je dan de kaartgegevens van de navi kwijt bent
Die kan je ws wel vervangen door eentje met meer geheugen neem ik aan.

Waar bewaard spotify zijn offline muziek ? Ook op dit kaartje ?

Geplaatst: 09.04.2013 - 08:53
door Autozoeker
Is android ;-) kan veel gesleuteld worden. je kan vrij makkelijk die sd kaart clonen en op een grotere variant zetten. Tenzij ze op de sdkaart grootte gaan controleren, maar dat kan je ook wel eruit slopen :)

sdcard updates zijn een geschenk verder, geen geklooi met dvds meer!

PS: las in vorige topic dat er ergens een aanbieding aan zit te komen van rond 895, is daar al wat meer over bekend?

Geplaatst: 09.04.2013 - 09:02
door IV39
Walter schreef:
Dit is niet correct; RTI vervalt bij montage Connected Touch! Gister training gehad en dat is erg duidelijk verteld! De Navi iGo in Connected Touch is ook off line beschikbaar, alleen voor gevaarlijke zondes (flitsers ;)) en fileupdates heb je in het buitenland datagebruik nodig.
Je hebt de training gehad dus het zal kloppen.
Maar... afgelopen zaterdag in Beesd is mij verteld dat voor de € 500,- inderdaad je RTI vervalt. Maar voor de € 1.250,- je de RTI houdt en dus beide systemen kunt gebruiken.
De D6 die in Beesd staat heeft ook beide systemen erop staan. Laat ik het zo zeggen, ik heb de Connected Touch zien werken en ik heb ook de kaarten van de RTI gezien.

Daarnaast zeiden ze, dat je voor de flitsinfo € 45,- voor twee jaar mag betalen en dat je een data-abonnement af moet nemen voor minimaal € 10,- pm. Het is mij niet duidelijk of je dit data-abonnement af moet nemen of dat je ook gebruik kunt maken van een eigen data-abonnement.

Walter, klopt bovenstaande volgens jou of is het echt anders en wil je dan de totale info delen?

Geplaatst: 09.04.2013 - 09:13
door Paul
Precies wat ik gehoord had.

Optie 500 affabriek, vervalt Sensus en heb je geen Navi
Achteraf 1250 heb je het naast Sensus (staat hij gewoon onder AUX bij de optie lijst) en heb je de RTI van Sensus.
Betaal je achteraf 1500 euro heb je twee navigaties, Sensus en dat Google verhaal.

Zo zat het ook in de V60 D6 in Beesd.

Geplaatst: 09.04.2013 - 09:39
door Bluemagics
Dit is mijn eerste Volvo, ik heb dus nooit eerder gebruik gemaakt van Sensus met RTI. Is de RTI echt heel nuttig? Wat krijg je precies binnen (via de FM-frequentie)? Krijg je alleen file informatie of krijg je direct ook alle flitsinformatie? Krijg je een seintje voor alle flitsers (zoals Flitsmeister doet) of alleen de mobiele flitsers op de snelwegen?

Is die 4GB uit te breiden? Ik lees dat het een kaartje is, klinkt dus als eenvoudig vervangbaar met een groeter kaartje (dan kopieer je de kaarten van de originele kaart)

Ik heb het Sensus Connected Touch systeem helaas niet lang genoeg kunnen testen in Beesd. Van wat ik heb gezien ben ik nog niet helemaal verkocht. Het scherm had een stuk groter gemogen en van betere kwaliteit moeten zijn.

Geplaatst: 09.04.2013 - 09:41
door Walter
volvosan schreef:
Walter schreef:Er zit een memory card in waarop de navigatiesoftware staat. Dat is een kaartje waarop 4 gig beschikbaar is voor opslag van bv muziek. En je kunt er geen ander kaartje in steken omdat je dan de kaartgegevens van de navi kwijt bent
Die kan je ws wel vervangen door eentje met meer geheugen neem ik aan.

Waar bewaard spotify zijn offline muziek ? Ook op dit kaartje ?
Spotify zal ook dit kaartje gebruiken. En er is gezegd dat een ander niet kan ivm de kaart data. Of die info te klonen is op ene groter kaartje weet ik niet, dat is hetzelfde als RTI DVD's kopieren en over dergelijke illegale praktijken zijn de forumregels duidelijk. Daar gaan we het dus niet meer op hebben.
IV39 schreef: Maar... afgelopen zaterdag in Beesd is mij verteld dat voor de € 500,- inderdaad je RTI vervalt. Maar voor de € 1.250,- je de RTI houdt en dus beide systemen kunt gebruiken.
De D6 die in Beesd staat heeft ook beide systemen erop staan. Laat ik het zo zeggen, ik heb de Connected Touch zien werken en ik heb ook de kaarten van de RTI gezien.

Daarnaast zeiden ze, dat je voor de flitsinfo € 45,- voor twee jaar mag betalen en dat je een data-abonnement af moet nemen voor minimaal € 10,- pm. Het is mij niet duidelijk of je dit data-abonnement af moet nemen of dat je ook gebruik kunt maken van een eigen data-abonnement.

Walter, klopt bovenstaande volgens jou of is het echt anders en wil je dan de totale info delen?
Deze auto's zijn showmodellen. De Hybrid heeft ook 3 microfoontjes in het plafond viel me gisteren op, er zijn we meer dingen op en aan deze auto's die niet kunnen. Hoe de prijsopbouw is en hoe het met het vervallen van RTI zit, moet ik even nakijken, heb zo veel info op me af gekregen. Dat verhaal van die data en abo-prijzen heb ik niet onthouden en kan ik dus ook niet aanvullen. Maar het komt wel bekend voor.