Die van mij zou ook afgelopen week geproduceerd worden en inderdaad vrijdag nog geen chassisnummer bekend dus ik
vraag me af waar het probleem zit. Ik verwacht dus de Apple CarPlay daar ik al verschillende r-designs heb zien rijden....
T8 productieweek, wanneer gaat die van jullie in productie?
- SRI
- 3rd Gear member
@Volvogel: Like Henry Ford said, there's one color!
@hdejongh: Ik lees hier vaak weeknummer productie +3 = aankomst dealer, week erna levering.
Maar, is ook vaak anders. Ik zit al op productie +4, nog niets aangekomen. Transport schijnt niet altijd lekker te lopen.
Daarnaast, ook gevallen van "off line", auto is dan nog in fabriek, in afwachting van onderdelen ed...
@hdejongh: Ik lees hier vaak weeknummer productie +3 = aankomst dealer, week erna levering.
Maar, is ook vaak anders. Ik zit al op productie +4, nog niets aangekomen. Transport schijnt niet altijd lekker te lopen.
Daarnaast, ook gevallen van "off line", auto is dan nog in fabriek, in afwachting van onderdelen ed...
-
- 2nd Gear member
Nee, het is geen zwarte (buiten)SRI schreef: @Volvogel: Like Henry Ford said, there's one color!
Savile grey
- SRI
- 3rd Gear member
Ow ow, het schijnt dat er meerdere wagens op "lijn" staan. De onze nu ook.
Ben benieuwd welke optie voor delay zorgt en hoe Volvo hier mee omgaat (opties vs bijtelling).
Vroeger kon er obv chassisnummer nog wel een kenteken gemaakt worden, tegenwoordig moet de wagen daarvoor fysiek in NL zijn.
Spannend...
Ben benieuwd welke optie voor delay zorgt en hoe Volvo hier mee omgaat (opties vs bijtelling).
Vroeger kon er obv chassisnummer nog wel een kenteken gemaakt worden, tegenwoordig moet de wagen daarvoor fysiek in NL zijn.
Spannend...
-
- 1st Gear member
Ook dealer gebeld. Auto staat nog niet op de lijn. Verder kon mijn verkoper er geen zinnig woord over zeggen. De belofte van Volvo NL voor levering voor eind van het jaar staat nog steeds.
Ook werd me verteld dat ze wel degelijk op kenteken kunnen worden gezet als de auto nog buiten NL is door mijn dealer. SRI, jij zegt dat het niet kan?!
Ook werd me verteld dat ze wel degelijk op kenteken kunnen worden gezet als de auto nog buiten NL is door mijn dealer. SRI, jij zegt dat het niet kan?!
- SRI
- 3rd Gear member
Ik dacht ook dat het wel kon als er een chassisnummer is (is bij ons ook 't geval, vandaar dat ik me niet druk maakte).
Maar hoorde bij recente navraging dat dat vroeger (relatief, V60 2013) wel kon, maar dat RDW dat tegenwoordig niet meer pikt als auto niet fysiek in NL staat. Volvo is niet gek lijkt me, dus zou dan wrsch oplossing verzinnen (bv wel naar NL halen, dan later afmonteren oid). Maar maakt mij ook tikje wiebelig.
Maar hoorde bij recente navraging dat dat vroeger (relatief, V60 2013) wel kon, maar dat RDW dat tegenwoordig niet meer pikt als auto niet fysiek in NL staat. Volvo is niet gek lijkt me, dus zou dan wrsch oplossing verzinnen (bv wel naar NL halen, dan later afmonteren oid). Maar maakt mij ook tikje wiebelig.
Laatst gewijzigd door SRI op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- SRI
- 3rd Gear member
Ask your dealer, hoor verschillende geluiden nu:
Ene dealer zegt dat het kan, als de auto ook fysiek in NL is, ander zegt dat het ook kan als auto nog in Zweden staat maar al wel gemaakt is.
Wie het weet mag het zeggen...
Ene dealer zegt dat het kan, als de auto ook fysiek in NL is, ander zegt dat het ook kan als auto nog in Zweden staat maar al wel gemaakt is.
Wie het weet mag het zeggen...
- Jers3n
- 5th Gear member
Hoe zat dat in het verleden dan, Volvo (en meerdere fabrikanten) bood toen (tegen vergoeding) een 'factory delivery' aan waarbij je je nieuwe auto, met NL kenteken, bij de fabriek op kon halen. Lijkt mij sterk dat de auto dan eerst een retourtje NL gedaan had enkel voor het kenteken.hdejongh schreef: wettelijk gezien moet een auto op NL grondgebied staan voor de registratie, althans dat is mij verteld.
Laatst gewijzigd door Jers3n op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue
V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Ik ging 2 1/2 jaar gelden ook met de NL nummerplaten in de hand naar Zweden naar het FD centre.Jers3n schreef:Hoe zat dat in het verleden dan, Volvo (en meerdere fabrikanten) bood toen (tegen vergoeding) een 'factory delivery' aan waarbij je je nieuwe auto, met NL kenteken, bij de fabriek op kon halen. Lijkt mij sterk dat de auto dan eerst een retourtje NL gedaan had enkel voor het kenteken.hdejongh schreef: wettelijk gezien moet een auto op NL grondgebied staan voor de registratie, althans dat is mij verteld.
Volvo doet overigens veel factory deliveries voor noord amerikaanse klanten de auto's krijgen dan een tijdelijk kenteken (witte plaat rode letters) voor de weken dat ze in Eurpoa rondrijden