Dat is een blonde, en staat er naastErikho schreef: Is het niet per ongeluk mijn Pine Grey?![]()

Dat is een blonde, en staat er naastErikho schreef: Is het niet per ongeluk mijn Pine Grey?![]()
pfff balen, dan zit dicht tegen de vakantie tijd aanErikho schreef: Minder leuk telefoontje vd dealer zojuist.
Datum fabrieksklaar staat nu op 17 juli.![]()
Dus geen aflevering op de 14e juli, grrrr.
Geen “vreemde” opties besteld?fdejong schreef: 23 maart XC40 T4 besteld, Inscription Pine Grey met div. opties.
Afgelopen weekend maar eens na gaan navragen wanneer hij geleverd gaat worden.
Hij staat nu gepland voor begin juli, valt mij niet tegen.![]()
Ja, Trekhaak, Business pack, Intellisafe, luxury line.Erikho schreef:Geen “vreemde” opties besteld?fdejong schreef: 23 maart XC40 T4 besteld, Inscription Pine Grey met div. opties.
Afgelopen weekend maar eens na gaan navragen wanneer hij geleverd gaat worden.
Hij staat nu gepland voor begin juli, valt mij niet tegen.![]()
Klopt, ik had het zelfde. Dit geld overigens ook voor Full Led koplampen, als je deze besteld ben je in mei 2019 aan de beurt om je auto te ontvangen!!!gdc schreef: Wou nog even een verwarmde voorruit toevoegen aan mijn bestelling (dd. 27/02/18): leverdatum verschoof hierdoor zomaar even van eind augustus naar februari '19 ...!
Blijkt ook een probleem optie te zijn!
Er dan toch maar van afgezien![]()
Bij mijn dealer even nagevraagd of dit bij mij ook het probleem veroorzaakt van constant uitstel. Omdat onze auto's helaas al zo goed als klaar zijn is dit niet te zien of te schrappen. De auto staat nog steeds op status "Car Online".gdc schreef: Wou nog even een verwarmde voorruit toevoegen aan mijn bestelling (dd. 27/02/18): leverdatum verschoof hierdoor zomaar even van eind augustus naar februari '19 ...!
loewie1984 schreef:Klopt, ik had het zelfde. Dit geld overigens ook voor Full Led koplampen, als je deze besteld ben je in mei 2019 aan de beurt om je auto te ontvangen!!!gdc schreef: Wou nog even een verwarmde voorruit toevoegen aan mijn bestelling (dd. 27/02/18): leverdatum verschoof hierdoor zomaar even van eind augustus naar februari '19 ...!
Ik heb hetzelfde als jouw hoor. Gisteren de dealer gevraagd er staat nog steeds 15 oktober. Maar ja D3 GT, trekhaak, verwarmde voorruit. Vind het ook opvallend dat alle andere D3 motoren in oktober pas staan hier op forum en die van jouw al in juli.rikvanbeek schreef: Met angst en beven open ik regelmatig dit topic. 9 juli bij de dealer (oorspronkelijk in juni) maar garage meldde al "is geen harde datum". Ook ik heb D3, trekhaak en verwarmbare voorruit, dus we gaan het zien. Als ik de verschillende fora mag geloven is het tenenkrommend slecht gesteld met de uitlevering. Het kan toch niet zo zijn dat 1 optie een aflevering verlaat met een half jaar! Het lijkt er op dat je dan als laatste aansluit na iedereen die deze optie reeds heeft aangevinkt.