Pagina 16 van 19

Geplaatst: 14.11.2009 - 09:53
door Wim J
M@rcel schreef:Had jij deze gezien? Onze motoren schijnen inspectie openingen te hebben.

Wat was je kwijt voor de ombouw? Waar heb je dit laten doen? Heb je ook de verdeler (dus met één injector per cilinder)?
M@rcel, heel wat pagina's terug in dit topic wordt duidelijk dat onze motor B52454T2 geen inspectie gaten heeft. uitzonderingen tussen BJ x en y, lijken er wel te zijn, maar algemeen gesproken heeft de 2,5T B5254T2 geen inspectiegaten.
De flashlube wordt dmv de verdeler per cylinder geinjecteerd

Geplaatst: 05.12.2009 - 17:17
door C70ESBen
Wim J schreef:
M@rcel schreef:Had jij deze gezien? Onze motoren schijnen inspectie openingen te hebben.

Wat was je kwijt voor de ombouw? Waar heb je dit laten doen? Heb je ook de verdeler (dus met één injector per cilinder)?
M@rcel, heel wat pagina's terug in dit topic wordt duidelijk dat onze motor B52454T2 geen inspectie gaten heeft. uitzonderingen tussen BJ x en y, lijken er wel te zijn, maar algemeen gesproken heeft de 2,5T B5254T2 geen inspectiegaten.
De flashlube wordt dmv de verdeler per cylinder geinjecteerd
Je had bij het stellen natuurlijk wel je kleppendeksel kunnen vervangen door één met inspectiegaten... dan had je na de volgende 50.000km gewoon een kleine check kunnen laten uitvoeren zonder dat het kleppendeksel er terug af moet. Want het kan inderdaad dat met je electronische flashlube de kleppen veel langer binnen de grenswaarden vallen.

Geplaatst: 05.12.2009 - 20:51
door C70ESBen
Iemand dit nieuws al gezien trouwens? Wat voor aanpassingen zouden daar bij gebeuren aan de kop?

http://www.afv.nu/en/

Geplaatst: 05.12.2009 - 21:28
door gevanje
toch weer lpg mogelijkheden in de toekomst??? zoals de zaken er nu voor staan, laat ik het nog wel even.

Geplaatst: 08.12.2009 - 17:38
door s3wage
Zijn er trouwens al mensen die lpi in hun xc90 hebben ?

Geplaatst: 08.12.2009 - 20:41
door Wim J
s3wage schreef:Zijn er trouwens al mensen die lpi in hun xc90 hebben ?
ik heb er wel eens één gezien,.... met 2.5T

Geplaatst: 09.12.2009 - 19:54
door s3wage
Huhmm das ook niet veel ?

Geplaatst: 10.12.2009 - 20:24
door Wim J
s3wage schreef:Huhmm das ook niet veel ?
Veel goeie dingen zijn zeldzaam,.... :roll: :wink:

(oh boy, nu krijg ik weer commentaar,.... :lol: )

Geplaatst: 10.12.2009 - 20:25
door bart simpson
niet meer dan normaal

Geplaatst: 10.12.2009 - 21:29
door s3wage
Hoezo niet meer dan normaal ?

Geplaatst: 10.12.2009 - 21:45
door bart simpson
@s3wage, nieuwsgierig aagje, dat was een vertrouwelijke opmerking richting wim j

Geplaatst: 10.12.2009 - 22:06
door Wim J
bart simpson schreef:niet meer dan normaal
Die zag ik van ver aankomen,... Van heeeeeeel ver ! :lol:

Geplaatst: 18.12.2009 - 17:14
door s3wage
O nouja als je maar lpi vialle ngk gas bougies heb dan kan elke auto op gas !!!

Geplaatst: 18.12.2009 - 17:15
door bart simpson
s3wage schreef:O nouja als je maar lpi vialle ngk gas bougies heb dan kan elke auto op gas !!!
:? bouw je nu ook al gas in?

Geplaatst: 18.12.2009 - 17:25
door s3wage
Nee maar ngk gas bougies zijn wel aantebevelen boven originele volvo bougies als je lpi met electr flashlube systeem heb op je turbo.

Geplaatst: 18.12.2009 - 17:49
door M@rcel
s3wage schreef:Nee maar ngk gas bougies zijn wel aantebevelen boven originele volvo bougies als je lpi met electr flashlube systeem heb op je turbo.
Waarom?

Geplaatst: 18.12.2009 - 17:50
door bart simpson
waarop baseer je dat? uitgebreide ervaring?

Geplaatst: 18.12.2009 - 17:52
door s3wage
Heeft er iemand een andere mening/ervaring dan ?

Geplaatst: 18.12.2009 - 17:53
door M@rcel
oeh, de omgekeerde bewijslast?

Geplaatst: 18.12.2009 - 17:57
door s3wage
Hehe grapjas :D