Geplaatst: 18.06.2013 - 20:41
Maar is dit op vakantie of rij je er altijd mee op je dak?
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Alleen de vakanties.Paul schreef:Maar is dit op vakantie of rij je er altijd mee op je dak?
kissyfur schreef:joh, gewoon die klauwen rood spuiten en t ziet er al een stuk blitser uit
1500 netto incl banden en bandenspanningsindicatoren. De originele zomerbanden zijn kosteloos vervangen voor winterbanden (op de Thia velgen).Paul schreef:Keurig, dan nog een vraag wat heeft u betaalt voor deze leuke wieltjes?
En we zijn er dus nu achter dat het loadindex goed is en alleen de banden wat breder, right?
Foto is van het achterwiel (ivm de zon) en de schijven en blokken achter zijn (fors) kleiner dan voor.Superfunky schreef:Vind 't trouwens hele magere schijfjes die ik daar door de velg zie. En die Volvo people maar roepen: "zitten hele dikke schijven onder hoor, stelt allemaal zware eisen aan specificatie van velgen etc". Pffff, overdrijven is ook een vak.
Wat een giller! En dan te bedenken dat Volvo NL ons alleen voor die bandenspanningindicatoren al €400 laat betalen! In D staan die dingen voor iets van €120 in de zubehorprijslijst. Jij hebt goede zaken gedaan RoaldH want voor die auto heb je vast ook geen 70k betaald wat wij hier voor een beetje MY14 wel moeten doen. Prijsverschillen prima maar VCNL maakt het wel erg bont. Daar blijf ik bij.RoaldH schreef:1500 netto incl banden en bandenspanningsindicatoren. De originele zomerbanden zijn kosteloos vervangen voor winterbanden (op de Thia velgen).
Ik denk het ook. In de BTW kom ik uit op bijna 66k (met Rear Seat Entertainment, Ixion velgen met zomerbanden, Thia velgen met winterbanden, sunblinds, dakkoffer 520 met wingdragers, alarm klasse 3 en exportkennzeichen. Maar zonder de opties zit je met de aflevering op precies 61k in de BTW. Volgens mij scheelt dat rond de 10k met een MY2014 (als je dezelfde uitrusting wilt als de MY2013). Ik stond op de wachtlijst voor een MY2014 (levering december), maar kon dit niet laten lopen...Hoes schreef:Wat een giller! En dan te bedenken dat Volvo NL ons alleen voor die bandenspanningindicatoren al €400 laat betalen! In D staan die dingen voor iets van €120 in de zubehorprijslijst. Jij hebt goede zaken gedaan RoaldH want voor die auto heb je vast ook geen 70k betaald wat wij hier voor een beetje MY14 wel moeten doen. Prijsverschillen prima maar VCNL maakt het wel erg bont. Daar blijf ik bij.RoaldH schreef:1500 netto incl banden en bandenspanningsindicatoren. De originele zomerbanden zijn kosteloos vervangen voor winterbanden (op de Thia velgen).
Ja, dat klopt. Blijkbaar zijn er dealers "gedwongen" om de V60 PIH af te nemen. De dealer kon zijn klanten niet uitleggen waarom men 14k meer moest neertellen dan voor een normale V60 D5 Summum met Geartronic. Ik kan mogelijk nog iemand blij maken met een MY2014 (levering september, te configureren tot midden juli).RichieB schreef:Dat is zelfs voor Duitsland een koopje. Deze stond al bij de dealer en die wilde er vanaf?
Ik zou zeggen: hou autoscout24.eu in de gaten en mobile.de. Deze auto stond op de Duitse autoscout24 site. Dezelfde nacht een mail gestuurd en de volgende morgen hing ik aan de telefoon...tomtom schreef:Echt een bizar prijsverschil en uitermate treurig dat wij in Nederland er zo bekaaid vanaf komen!! Ik ben uiteraard ook wel benieuwd hoe je dan aan zo'n auto komt....volgens mij is "heel" Duitsland al leeggewicht door allerlei handelaren.
Volgens mij is alleen de achterkant van de hoofdsteun aangepast.Jeroen schreef:RoaldH, ik zie dat je RSE hebt.
Dit heb ik ook overwogen maar ik kreeg te horen dat de stiksels van de hoofdsteunen dan een andere kleur hadden, klopt dit?