Nog minder dan 20 weken (zucht). :roll:
Je had ook gewoon meer moeten bestellen, de beste klanten komen het eerstPimmetje schreef:Ik werd gisteren onaangenaam verrast. Mijn PIH (certificaat 94x) komt pas inweek 42 :-x .
Ik heb nauwelijks opties (park assist voor en achter en een trekhaak). Kleur: Savile Grey (492) en bekleding Antraciet/Beige (K10P).
Ik kan me niet voorstellen dat mijn configuratie het probleem is. Mag ik dus stellen dat 7600 PIH's in 2013 niet gaat lukken of zie ik iets over het hoofd? :?:
tomtom schreef:Je had ook gewoon meer moeten bestellen, de beste klanten komen het eerst!
Haha, daar ben ik voor. Ik ben bang dat ik in Leersum moet komen opladen, maar ja....V70D5AWD schreef:Wel leuk Pimmetje,
Gaan we samen voor de bos bloemen, beetje mooie reclame voor ons bedrijf erbij....XXXXX goes green !
Ging volgens mij naar Sneek, mijn vader belde me ook al om te zeggen dat hij deze vrachtwagen vol V60's op de rondweg Sneek zag rijden.jvov60 schreef:Zojuist een trailer vol Volvo's op weg naar het Noorden (Friesland?) zien rijden met daarop o.a. een V60 PIH in Power Blue met Sadia's eronder. Iemand in blijde verwachting?...
Koffie staat klaar hier!Jolly Breeze Racing schreef:Was woensdag in Sneek, stond al een zwarte, maar niet die van mij.
Ik verwacht hem volgende week, maar kan nu wel elk moment komen. misschien maar eens poolshoogte nemen vandaag