Geplaatst: 20.11.2013 - 16:30
Apart, mijn XC lost wel als ik gas geef.lightfeet schreef: De zaken waar ik mij aan stoor zijn de handrem die niet automatisch lost als je gas geeft, dus in de file moet je met de voet op je rem blijven.
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Apart, mijn XC lost wel als ik gas geef.lightfeet schreef: De zaken waar ik mij aan stoor zijn de handrem die niet automatisch lost als je gas geeft, dus in de file moet je met de voet op je rem blijven.
Euh geld? Kost de helftSuperfunky schreef:Pics or it did not happen!!!lightfeet schreef: Ik bezit sinds 2,5 week mijn zwarte PIH met zwart interieur en hemel en donkere ruiten +sportpakket, direct na aflevering is de auto via forsgoedkoper.nl voorzien van antreciet 18 inch wielen/banden dus een plaatje, tenminste in mijn beleving.![]()
Wat is de reden om geen Rica te nemen?
Ik ken Datatechnic ruim 8 jaar en heb daar in totaal 8 auto's laten tunen naar volle tevredenheid. De Mini en PIH reizen begin volgend jaar af naar Goor (volle agendatomtom schreef:Euh geld? Kost de helft
Meer/beter vermogen in hybride? 30 tegen 48 HP en 60 tegen 100Nm
FF lezen SF!
Belangrijker; de nadelen
- geen softloader
- geen gerenommeerd bedrijf
- garantie?
Mooi, eindelijk getallen. Al is het dan niet van de Rica tuning, maar die zou wellicht in de buurt kunnen komen?lightfeet schreef: Uiteindelijk heb ik nu + 102 Nm koppel en + 48 pk!!
Het effect? het is me gelukt om in powerstand in binnen 5,5 sec naar 100 km te sprinten en dan is hij nog nieuw...dus moet nog iets sneller kunnen.
De eerste paar dagen reed ik gemiddels 1:15, 5 nu na tunen 1:16 uitgaande van een lege accu.
Ok, interessant. Op basis van de website kreeg/krijg ik 't idee dat ze gewoon de D5 opvoeren en niets aan de rest doen. Dus geen andere schakelmomenten etc. Bij De Rica tuning is mijn indruk dat ze het geheel hebben aangepakt (en daarom misschien ook wat minder van het blok vragen ??).RoaldH schreef:Ik ken Datatechnic ruim 8 jaar en heb daar in totaal 8 auto's laten tunen naar volle tevredenheid. De Mini en PIH reizen begin volgend jaar af naar Goor (volle agendatomtom schreef:Euh geld? Kost de helft
Meer/beter vermogen in hybride? 30 tegen 48 HP en 60 tegen 100Nm
FF lezen SF!
Belangrijker; de nadelen
- geen softloader
- geen gerenommeerd bedrijf
- garantie?)
Nog een voordeel is dat ze een externe module (die makkelijk is te demonteren) gebruiken die geen sporen achterlaat in de ECU. Garantieverzekering is via hen af te sluiten.
Hi, hi! Jazeker, maar als je 3 ondernemers bij elkaar wilt krijgen....... dan weet je het wel!fluz schreef:Idd SF, wordt nu wel tijd voor resultaten!
Je ging toch eind September rijden?
Tegen de juiste vrienden loont t om aardig te zijn :8:
Nog makkelijker is het resume knopje indrukken op het stuur. kan je al doen wanner de auto voor je nog niet eens rijdt.Magliaveli schreef:Gewoon adaptive CC gebruiken in de file. Ideaal, af en toe (bij langer als 3 sec stil staan) even de gas licht beroeren en de rest (ook het vasthouden van de rem) gaat vanzelf.
Wil best doneren maar eet dan ook meeSuperfunky schreef:Hi, hi! Jazeker, maar als je 3 ondernemers bij elkaar wilt krijgen....... dan weet je het wel!fluz schreef:Idd SF, wordt nu wel tijd voor resultaten!
Je ging toch eind September rijden?
Tegen de juiste vrienden loont t om aardig te zijn :8:
Heb ze nu gelokt met een etentje! Donaties zijn welkom!
Idem. Gezellig, een PIH etentje bij SF! Dan moet hij wel even een stekkerblok klaarleggen op de oprit..NielsPHEV schreef:Wil best doneren maar eet dan ook mee