Pagina 16 van 40
Geplaatst: 03.11.2010 - 21:54
door Paul
Dat hebben wij bij Hooftman op zaterdag aan de leestafel. Erg gezellig altijd!
Geplaatst: 03.11.2010 - 23:46
door Ramon&Ramon
BarBaar schreef:Silver_R schreef:Verkerk Leidsche Rijn,
Prima garage. Professioneel en kundig.
Vriendelijke receptionist.
Ik mag altijd meelopen in de garage als mijn auto er is.
Werkplaats chef is altijd enthousiast en vol lof over mijn auto. Net als de rest van de monteurs.
Magazijn chef is behulpzaam en denkt mee.
De filiaal manager/ verkoper weet wie hij aan de telefoon heeft als ik bel. En ik bel niet heel vaak.
Mijn vorige auto is er een keer 3 dagen geweest voor een rammel. Niets te vinden. Geen factuur gekregen want ze hadden niets gevonden. Rammel was daarna wel weg.
Er zitten bij mij in de buurt ook een aantal Volvo dealers maar ga altijd naar Verkerk. Moet dan wel 45min rijden om bij de garage te komen maar heb het er graag voor over. Top!
Zelfde geld in principe wel voor Verkerk in Utrecht Overvecht. Een persoonlijke behandeling zoals jij die omschrijft krijg ik niet (ik rij lease, wat ook invloed kan hebben). Maar de garage is correct en doet haar best. En de auto word 9 van de 10 keer gewassen na onderhoud (was ik niet gewend!).
Alleen in de vorige zomer geen C70 meegekregen toen mijn auto voor onderhoud kwam. Maar dat was vooral omdat ze die niet hadden (tenminste, dat werdt mij verteld

)
Is ook een van de weinige dealers met zeer veel Volvo ervaring,de meeste werknemers werken er al meer dan 30 jaar.
Topmonteurs en zeer veel technische kennis.
Hoe weet ik dat zou je zeggen.

:)
Geplaatst: 23.11.2010 - 12:32
door BarBaar
Ramon&Ramon schreef:
Is ook een van de weinige dealers met zeer veel Volvo ervaring,de meeste werknemers werken er al meer dan 30 jaar.
Topmonteurs en zeer veel technische kennis.
Hoe weet ik dat zou je zeggen.

:)
Geen idee, maar als je toch inside kennis hebt..
Beetje offtopic, maar wat is een beetje de normale duur van een proefrit in een V60 bij Verkerk?
Wil wel een V60 voor een dagje meehebben, terwijl mijn C30 in onderhoud is.. (intresse in de V60 is wel serieus overigens, over +/- 3 maanden mag ik weer kiezen)
Groetjes aan Willem L.
Geplaatst: 30.11.2010 - 17:16
door gnd
Ramon&Ramon schreef:
Is ook een van de weinige dealers met zeer veel Volvo ervaring,de meeste werknemers werken er al meer dan 30 jaar.
Topmonteurs en zeer veel technische kennis.
Hoe weet ik dat zou je zeggen.

:)
Hmm, geen reclame voor jezelf maken
off-topic.
BTW, toch wel jammer dat men aan de Hudsondreef ondanks de jaaaaren lange ervaring pas na 3 keer er achter komt dat de ruitensproeier tank lekte.... :oops:
Ondanks mijn herhaalde melding dat die na anderhalve dag al leeg was.
Gewoon bijvullen was niet de oplossing........
Een verbeterpuntje zullen we maar zeggen.
Back to on-topic
Cheers,
GND
Geplaatst: 30.11.2010 - 23:15
door Ramon&Ramon
Heeft niets met reclame van doen,het is simpelweg een goeie dealer,niets meer en niets minder.
Als we het gaan hebben over wat er wel is mis kan gaan of er wordt iets over het hoofd gezien,dan is dit forum te klein denk ik.
Daar kan ik namelijk wel een paar boeken over schrijven..
Geplaatst: 01.12.2010 - 09:38
door Mrlten
Ik ben aardig positief over Verkerk Bilthoven, zowel telefonisch als in de zaak word ik netjes behandeld. Het werk voeren ze goed uit en de auto is even schoon als achter gelaten. Bij een Volvo dealer in Zwolle heb ik eens mijn auto met een oliebevlekte A-stijl en stuur terug gekregen...
Kleine kanttekening; bij Verkerk heb ik eens een communicatieprobleem gehad. Mij werd telefonisch verteld dat een onderdeel van 2,50 euro werd vervangen en bij ophalen bleek het iets anders van 126 euro ex btw te zijn.
Geplaatst: 28.12.2010 - 22:53
door chris2
Over postiaux in Schoten (B) wel, fijn familie bedrijf waar service in een hoog vaandel staat , over bleukens in Breda (NL) absoluut niet, opdringerige verkopens en kom je voor een aankoop van een paar tientjes (ruitewisserbladen bijv.) dan zien ze je niet staan!!!
Woon in Breda en ga voor service graag even de grens over, dit aangezien bleukens :pukeright: de enige volvo dealer in Breda is.
Geplaatst: 02.01.2011 - 20:39
door C70Geert
Bezit sinds februari een C70 (2007 T5 summum geartronic Celestial Blue Pearl) met 18 inch Mirzam, ingevoerd vanuit Duitsland.
Heb inmiddels bij Harrie Arendsen in Doetinchem een afneembare trekhaak laten plaatsen, rubber matten aangeschaft en onlangs een set winterbanden met velg uit de Volvo winteraktie aangeschaft.
In september heeft de C een beurt gehad.
Mocht in de tussentijd op verzoek een S60 automaat meenemen.
Ben zeer tevreden over het bedrijf.
Het kent een gemoedelijke, rustige sfeer en er wordt aandachtig naar je geluisterd (receptionist Peter).
Ze denken ook mee: in de auto zat nog een ouder telefoonsysteem, geen bluetooth maar een waarvoor een 2e simkaart nodig is. Mijn huidige provider levert geen 2e simkaart. Verkoper Jeroen kwam met het idee om een prepaid kaart in de auto te plaatsen en de mobiel door te schakelen zodat tijdens het rijden toch gebruik gemaakt kon worden van het auto-telefoonsysteem zonder dat een bluetooth adapter aangeschaft hoefde te worden.
Geplaatst: 06.01.2011 - 16:13
door Bart
Bart schreef:Henk Scholten B.V. in Arnhem
Ben er nu sinds bijna 2 jaar kind aan huis, mijn V50 daar besteld en sindsdien zijn ze "huisleverancier" voor mijn collega's. Qua onderhoud niets aan te merken, opmerkingen over kleine dingetjes worden serieus genomen, garantiezaken zonder morren opgelost. Al met al dik tevreden.
Een paar kleine aanvullingen op mijn post van 2008.
Over het algemeen nog steeds zeer tevreden over Henk Scholten. Sinds 2008 nog een flink aantal familieleden/collega's/forumleden door Henk Scholten van een mooie Volvo laten voorzien (inmiddels 25 in totaal). Simpelweg door mijn enthousiasme over de dealer en de beste overall deal.
En toch jeukt het af en toe een beetje (en dat heb ik ook te kennen gegeven, dus ik hoop dat men er iets mee doet):
- E-mails aan bv. het algemene dealer e-mailadres worden (bijna) niet beantwoord. Ook de verkopers zijn af en toe blijkbaar dusdanig druk (en dat is alleen maar positief voor hen) dat antwoorden af en toe lang duurt.
- Kleine dingetjes bij afleveringen: missend instructieboekje bij C30 van mijn broer, missende 2e sleutel bij V70 van mijn zwager, geen tijd gehad om 2 deukjes in mijn XC weg te werken. Op zich logisch als je een auto een dag na aankoop op wil halen, maar deze afleveringen zijn allemaal minimaal een week van te voren (in het geval van mijn XC70 bijna een maand) afgesproken. Sowieso vind ik dat een auto eigenlijk 100% in order moet zijn bij aflevering, maar bij een "vaste" klant zoals ik mezelf voor het gemak maar even noem zou dat 200% moeten zijn. Ik haal niet voor niets mensen van heinde en ver naar Arnhem om ze daar hun (soms eerste) Volvo te laten kopen, ik gun het de dealer van harte. Maar ik verwacht dan net dat stapje extra, en niet alleen qua deal.
Dit wordt gelukkig gecompenseerd door het positieve gevoel dat ik nog altijd heb bij deze dealer:
- Veel kleine dingetjes worden kostenloos opgelost of geleverd (software update Geartronic, die kleine maar oh zo dure lampjes in de schakelaars van bv. de 850, witte kentekenplaat voor de fietsendrager en ga zo maar door).
- Onderhoud/garantiezaken zonder enig gemor opgelost, een dikke pluim hiervoor!
Geplaatst: 21.01.2011 - 21:35
door Goverts
Zelf ben ik niet echt tevreden oven een Volvo dealer-garage in Waalwijk waar ik met mijn volvo was voor een happende koppeling wat achteraf bleek door mijn verkeerd gebruik te zijn ontstaan.
Mijn vraag was of misschien de motorsteunen vervangen moesten worden, dit werd met een volmondig en eenduidig ja beantwoord. Nadat ik de koppeling anders ben gaan gebruiken vanaf stilstand heb ik nooit meer een probleem ondervonden van een hinderlijk schuddende motor. Nooit meer terug geweest bij deze garage.
Geplaatst: 21.01.2011 - 22:20
door elianmars
Zeer tevreden met Hooftman in Waddinxveen!
Geplaatst: 21.01.2011 - 23:11
door Oceanracer
Ik ook! De nu bijna twee jaar geleden bij Hooftman aangeschafte ruitenwissers doen het zelfs nu nog prima!
Geplaatst: 24.01.2011 - 12:10
door Maus-met-Volvo
Ik ook! De nu bijna twee jaar geleden bij Hooftman aangeschafte ruitenwissers doen het zelfs nu nog prima!
Wat doet Hooftman met die ruitenwissers dan? zijn toch gewoon van Bosch of SWF of zo?
Trouwens, hoe ziet een V70 uit het jaar 1000 eruit (typefoutje in je onderschrift, red)
Geplaatst: 24.01.2011 - 12:39
door Oceanracer
Met mijn onderschrift is niks mis, hoor. Daar staat 1999. En ik werd er door Walter op geattendeerd dat ze niet van april maar van september 2009 zijn. Dus net 1,5 jaar ipv bijna 2 jaar oud. Maar goed, ze doen het nog prima.
Geplaatst: 24.01.2011 - 13:34
door Arjan67
Frank Klijn Heerlen.
In tegenstelling tot mede forummers ben ik wel tevreden over Klijn in Heerlen. Tijdens de nog steeds lopende bovag-garantie is mijn S80 uit 1999 terug gegaan voor een vastzittende achterremlichtschakelaar, vastzittende rechter zijruit en een hoog olieverbruik. Alles binnen 1 dag verholpen en een perfecte service en uitleg.
Morgen gaat hij er weer heen in verband met de melding "emissies service vereist". Ik heb in de topic "S80 T6 2000, foutcodes" al een en ander gelezen dus ben benieuwd war ze gaan doen.
Geplaatst: 25.01.2011 - 20:58
door wim V70
Ook ik ben zeer tevreden van garage Postiaux in Schoten (B).
Heel goede en vriendelijke service. Nog nooit problemen gehad met mijn Volvo.
Geplaatst: 27.01.2011 - 23:02
door cees klumper
Als we dan toch over de grens kijken, vanmiddag mijn S80 opgehaald na een 140 duizend km beurt bij de Volvo dealer hier in Geneve. Dit is de tweede keer dat ik daar service laat doen (een jaar geleden voor de C70). Wat me opviel:
- uitermate vriendelijke behandeling, telefoontjes met duidelijke uitleg wat er extra moest gebeuren; op tijd de auto weer klaar
- de onderhousbeurt was gratis ... we hebben die auto afgelopen mei gekocht van een handelaar en kennelijk zat er nog twee jaar gratis onderhoud op. Dat wist ik niet maar de dealer wel, dus de beurt (normaal ca 400 euro) was gratis. Dat is nog eens een positieve verassing.
- de auto was grondig gewassen en ook van binnen schoner dan ooit
- alles verder pico bello gedaan
In het algemeen heb ik bij deze Volvo dealer dezelfde beleving als bij de twee dealers waar ik in Nederland tevreden over was. Het lijkt erop dat Volvo er nog steeds in slaagt om in elk geval bij een aantal dealers dezelfde kwaliteit te bewerkstelligen. In elk geval heb ik er het volste vertrouwen in dat deze dealer de auto in de staat kan houden zoals bedoeld, en tegen alleszins redelijke kosten.
Geplaatst: 28.01.2011 - 07:43
door Maus-met-Volvo
Met mijn onderschrift is niks mis, hoor. Daar staat 1999.
In het kleine lettertype lijkt er werkelijk 1000 te staan, maar ja, whatever?
Geplaatst: 28.01.2011 - 18:38
door volvo
Gisteren mijn S60 voor een 30.000 km beurt naar de garage. Werd ik gebeld door de receptioniste of ik toestemming gaf voor het vervangen van de remvloeistof, immers dat was gebruikelijk bij die km-stand. Nou vraag ik je, is dat niet een beetje overdone??? Uiteraard direct opdracht gegeven!! Prima garage, prima service al die jaren dat ik zaken met ze doe. De Jong (Mobilitycars) Barendrecht!
Geplaatst: 28.01.2011 - 21:36
door abbabak1
O, de Jong in Bdrecht is voor mij nieuw. Behalve onderdelenaanschaf geen dealer ervaring omdat ik altijd alles zelf deed.
Met de XC positieve ervaring bij Volvo Biermans Maarstricht en de Volvo Kaltenbach Lüdenscheid...
Maar ja, ik doe dan nog steeds veel zelf en voor dat wat ik niet kan (injectors verwijderen/testen) moet ik naar Bosch...