Vandaag een ritje Luxemburg hin und zurück. Heen gewoon gereden zoals het kon... zeg maar daar war het kon ff de paddle to the metal.... Maar ja dat ging nie dus eigenlijk heel relaxed gereden met mooie wisselende snelheden. Wel ff 195 aangetikt en weer teug laten zakken. Terug ging ook goed tot de A61 bij Brohltal. Blokkade met anderhalf uur op zowat 1 plek te hebben gestaan. Tot dat moment de V90 mooi vlot ingereden. Schommelend tussen de 130 en 190 in. Af en toe weer ff terug richting de 100 en dan weer gas d'r op.
Na de blokkade was het één groot drama op de weg. Die vreselijke Baustellen en het grote aanbod van verkeer beginnen me nu te irriteren. Die Duutseres hebben de infra structuur niet voor elkaar. En daar gaan WIJ MET Z'N ALLEN nog voor betalen ook. Betalen prima maar zorg dan wel dat je de klere zooi voor elkaar hebt. Goed dat ben ik ff kwiet. Nu weer terug naar de V90.... Laatste stuk vanaf Oberhausen richting Twente ff lekker doorgeduwd ook weer met wisselende snelheden en 1x gepiekt! FF kort en af laten zakken....... Beetje duwen en trekken zullen we maar zeggen.
Zit positie is voor mij prima. Stoeltje achterin & onderin en stuurtje naar mij toe helemaal goed. Linkerpootje naast het rempedaal en ik zit als een vorst. De V90 en ik kennen elkaar wel maar begrijpen doen we elkaar nog niet. Sommige reacties vd auto snap ik niet. Ik hoor iedereen vol lof over de ACC in de file. Nou daar wordt je kotsmisselijk van man. Optrekken en afremmen gas d'r bie en op de rem. Niks voor mij.... Wellicht dat het verkeer te langzaam ging want het was stoppen. stilstaan en weer gas erbij tot max 30 k/mh. In een file zoals in NL wanneer het door blijft rollen kan ik me er wat bij voorstellen. Auto Pilot ook gebruikt en ik geloof dat ik er voor60% wel achter kan staan. Die ander 40% begrijp ik nog niet. Geslinger van links naar rechts echt strak stuurt het niet. Half tankje diesel verstookt richting Luxemburg dik 400km. En iets minder op de terugweg, totaal dik 850km gereden vandaag. LED verlichting is relaxed en geeft een duidelijk en helder beeld. In de auto is het ook relaxed. Sensus snap ik nog niet helemaal. Wordt beter hoor maar er komen steeds meer dingen naar voren die ik bij de uitleg niet gezien heb. Wat ik wel bij de uitleg gezien heb kan ik nog niet terugvinden....

De Automaat is grandioos. Daar wordt je rustig van. Gas d'r op en goan met dat ding. En daar is ook weer zoiets dat we elkaar nog niet begrijpen... Iets moet ik nog ontdekken hoe dat eigenlijk werkt en dan met name op de hoge snelheden. Dan doet hij eigenlijk niet wat ik graag zou willen en dat is doorgaan met die auto. Dus dat moet ik nog ff uit fiegelieren hoe ik dat moet doen. De D5 met de GT kon ik schakelen met de rechtervoet. Die snapte ik helemaal... Zal met deze ook wel komen ga ik van uit. Verder is de wegligging top. gaat mooi door de lange halen in Deutschland en hangt mooi in de bochten. Niks mis mee. Over het algemeen hangt er een serene rust in de auto. Minder lawaai van buiten af, lees motorgeluid, windgeruis... De kleur combinatie met zwart hemeltje en Amber leer is wel errug fraai hoor! Ook dat geeft een vrolijke kleur in de auto. Zwart is wel heel erg zwart en somber. Als het zonnetje schijnt, jawel dat gebeurde zowaar vandaag, dan geeft dat en mooie weerkaatsing in de auto. Hoe het leer zich houdt op termijn? We gaan het zien.
Eerlijk is eerlijk, de auto is vies, de nieuwigheid is er af 1900km op de teller, steentje op de ruit maar geen pit... AUW, maar wat een heerlijke auto is het. Of ik terug wil? Ik zou er geen probleem mee hebben maar de V90 is wel een klasse anders hoor. Op de foto kun je zien dat donkere velgen ook wel onder Denim Blue staan toch?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.