Welke kleur is dit?Driving_Volvo schreef:
Is wel een klassieke kleur maar staat de wagen ook goed.
casper schreef:De mooiste kont leverbaar op een Volvo op dit moment.jds schreef: De achterkant van huidige V70 kan ik ook absoluut niet smaken, zoals zo velen.
Johann schreef:Tot de V60 komt.casper schreef:De mooiste kont leverbaar op een Volvo op dit moment.jds schreef: De achterkant van huidige V70 kan ik ook absoluut niet smaken, zoals zo velen.
Trouwens Johann je hebt reeds de S60 gereden. Hoe rijdt deze en waarschijnlijk de V60 tov de vorige S60/huidige V70? (en niet beginnen over de girltronic, die vind ik trouwens ook niets)
met 70% marktaandeel de absolute marktleider in het segment zal dat wel meevallencasper schreef:Daar ben ik het ook mee eens.jds schreef:De V60 is zowieso mooier dan de V40 en zeker tov de V70
De achterkant van huidige V70 kan ik ook absoluut niet smaken, zoals zo velen.
Ik heb alleen in de S60 gezeten maar nog niet gereden. Hoop dat dat eventueel Vrijdag gaat gebeuren. Helaas is de demo een diesel.jds schreef: Trouwens Johann je hebt reeds de S60 gereden. Hoe rijdt deze en waarschijnlijk de V60 tov de vorige S60/huidige V70? (en niet beginnen over de girltronic, die vind ik trouwens ook niets)